Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 456 ggr
Cristine
3/26/15, 7:21 AM

God Morgon den 26 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart är månaden slut, den är redan förbrukad kan man säga, träden börjar skifta i grönt redan och blomblad finns överallt  trädgården, men jag saknar fåglarna, var är de någonstans? Automaterna hänger fulla!

Ni ska alla ha en fin och givande dag,

Kungsträd eller Paulownia tometosa heter plantan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Afturelding
3/26/15, 7:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon!

Fortsatt tentaplugg idag, med fördelen att jag faktiskt sovit ordentligt. Jag var så less på att plugga igår att jag ställde mig och målade på ren känsla, och, ja… Resultatet passar rätt bra med titeln Tentaångest 😃Hoppas ni inte blir alltför illa till mods om jag lägger upp den här 😉

Önskar er en fin torsdag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
3/26/15, 8:27 AM
#2

Godmorgon! Kallt och blåsigt ute. Detta är min tråkigaste tid på året när våren beter sig på det här sättet.

#1Vilken läcker bild!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
3/26/15, 10:08 AM
#3

#1 Tentaångest var en väldigt bra titel på bilden😉

Jag är så trött idag då jag kom hem från några intensiva dagar i Istanbul.

Det susar fortfarande i öronen och hjärnan är full av intryck så jag ska inte göra ett smack idag utan bara försöka sortera allt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[peter54]
3/26/15, 10:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God förmiddag 🙂

Här blåser svinkallt, men termometern visar 3 plusgrader. Fåglarna är här Cristine, ibland är de bortåt 100 här på en gång, talgoxar, blåmesar, pilfinkar, gråsparvar, gulsparvar, grönfinkar, grönsiskor, gråsiskor, domherrar, bofinkar, bergfinkar, entitor, steglitser, nötväckor.

Här är en gråsiska

stina63
3/26/15, 12:45 PM
#5

God middag

Ledig dag tänker vara helt ledig också,,
Men är småfåglarna hos dej peter, därför som man inte ser några hos en,
Tentaångest hujeda mej,.,
Lycka till med tentan

´Ha en skön torsdag

Cristine
3/26/15, 2:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Ja nog ser man ångesten allt!😮

Wow Peter hur gör du???

Inte ens skatorna sitter i träden tvärs över vägen

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
fotokrafs
3/26/15, 5:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God eftermiddag! Mitt huvud är som vanligt knôkat med tankar. Min svärmor och hennes pojkvän kommer på besök någon dag under påsk… och jag har tänkt göra mig till. De gillar dricka kaffe ur tunna koppar, så nu undrar jag om ni tror att dessa gamla japankoppar funkar.. ingen dekor på insidan av kopparna så de borde väl inte vara hälsovådliga på något sätt? Pippisar finns här också.. fint kvitter ute och så skator som bygger bon. Domherrarna har stuckit, bofinkarna har kommit istället.

Maria
3/26/15, 5:30 PM
#8

#7 Jättefina koppar som jag antar är gjorda för att dricka ur😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

fotokrafs
3/26/15, 5:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Bild tagen för en pytteliten stund sedan.. matar blåmes med hasselnötter

fotokrafs
3/26/15, 5:57 PM
#10

#8 Jo, visst! Då ska jag nog använda dem.. Visserligen har jag fått kopparna från dödsbo men jag tror inte att det var kopparna som var dödsorsak. :)

annia1
3/26/15, 9:15 PM
#11

God kväller. Här har det blåst hela dan, men det har lagt sig nu. Och sen har det regnat lite av och till. Får se om det blir nå snö eller inte. Frostat av frysen annars inget speciellt.

Maria välkommen hem hoppas du hade lite tid över till att turista.

.

Maria
3/26/15, 9:22 PM
#12

#11 En dag hade vi till att turista och åkte till Hagia Sofia i ösregn och snålblåst och bara några grader varmt. Där var det minst 200 meters stillastående kö så vi gav upp och begav oss till den gamla basaren i närheten. Den var inomhus med fantastiska gamla dekorerade tak och försäljning så man nästan dånade. 

De andra åkte en tur med tunnelbanan men jag orkade inte hänga på.

Resten av dagarna tillbringades på kongressen och vi passerade Taksimtorget när vi gick dit. Programmet var fullspäckat.

Det lilla jag upplevde av Istanbul gav i alla fall mersmak och maten var sååå god.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

annia1
3/26/15, 9:44 PM
#13

Tråkigt med vädret och att det var så lång kö. Men kul att det gav mersmak.

Om du tog bilder så kanske vi får se några framöver.

.

Annons:
Afturelding
3/27/15, 10:59 AM
#14

#2 Tack! 🙂
#3, #5 och #6 Ja, den blev rätt expressiv, haha. Men det går nog bra med tentan  slutändan, det är bara en extremt tråkig sådan den här gången.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: