Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 427 ggr
stina63
2015-03-03 06:50

Godmorgon 3 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny dag nya möjligheter. Sitter i min säng har ätet frukost innan jag ska iväg. Snart måste jag resa mig fixa till mej och cykla iväg. Önskar er alla en skön tisdag.

Annons:
aggeelin
2015-03-03 07:57
#1

Godmorgon Stina, och alla andra!

Här snöar det blötsnö idag. Jag ska cykla till jobbet och det blir till att dra på regnkläder så blött är det ute. Det är väl så att det här ska komma  ner för att det ska bli vår.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
2015-03-03 08:54
#2

God morgon 🙂

Här är dimmigt och en plusgrad. Jag ska åka till ortopedverkstan och prova mina krokoproteser som varit där en vecka för justering, hoppas jag kan gå ordentligt med dem nu.

[GunillaF]
2015-03-03 09:04
#3

God morgon.

Här skiner solen, hoppas det håller i sig hela dagen!

Ha en bra Tisdag!

Toyan
2015-03-03 09:44
#4

God morgon!

Söta katter stina.  Här är det mulet och blåsigt, kanske kan solen titta fram en stund senare idag.

Önskar alla en riktigt fin tisdag🌺

Afturelding
2015-03-03 09:55
#5

Godmorgon!

Vi har också dimma. Men det gör inget, jag ska bara städa idag. Och så paprika, det är redan lite sent.

hoppas ni får en bra dag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
2015-03-03 10:46
#6

God förmiddag.

Jag har snabbstädat idag. Sopborste ni vet😉

Dessutom har jag en gammal kökssoffa i köket som inte tillhör matplatsen med fyra prydnadskuddar där katterna brukar ligga så det är dags för årets tvätt av kuddarna.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Intehärutandär
2015-03-03 11:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Vi ska till kuratorn idag med alla våra barn. De är 5, 9 o 16 och sörjer alla på olika vis. Min visar inget sedan beskedet. 9-åringen är ledsen o inåtvänd och 5-åringen gråter inte riktigt utan vänder bort huvudet o håller igen. På kvällarna kommer det för henne. Ska bli skönt. Har en suverän kurator. Prästen var ju inget bra. Henne slipper vi nu. På begravning får man sin egen präst.

Upp till toppen
Annons: