Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1437 ggr
annia1
2/28/15, 4:31 AM

God Morgon 28 Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon

Här är det runt nollan just nu. 
Idag är sista vanliga deltävlingen i melodifestivalen, nästa vecka är andra chansen.
Idag är även sista dagen i månaden. Så nu ska vi in i vårmånaden mars.

Hoppas ni får en skön lördag.

Bild från pixabay.com

.

Annons:
Andorr
2/28/15, 6:00 AM
#1

Häftiga gurkor!

Vaddå gurkor? Jag skrev guror! 😡

🙂

Andorr
2/28/15, 7:38 AM
#2

Jahopp. Då är jag utesluten från ifokusifokus. Därefter blev jag petad som Medarbetare på Nostalgi (utan vitsord). 🤔

Men nej! Jag sviker inte er Mello-fans.

Har för avsikt att leverera mello-4.

Självklart med något mindre glädje. 😭

Man kan inte kalla mig för att vara svikare. 👍

Jag hoppas att jag har tillåtelse att komma in på iFokus senare, så jag kan fullgöra min plikt!

😎

Intehärutandär
2/28/15, 8:28 AM
#3

Nyvaken o ledsen. Skulle ju varken somna eller vakna av mig själv nu. Jag är här o hon är på bårhuset 3 mil bort. En liten sorglig tröst är att hon har sällskap av en pojke som föddes dagen innan av en klasskompis till mig. . .

Fridaaaa
2/28/15, 9:28 AM
#4

Morgon!

Sista februari, inte klokt. Men nu börjar äntligen vårmånad imorgon! Ett steg närmare sommaren 😉 Redan hunnit med att släppa ut kaninerna i hagen, varit ut med hundarna samt ätit frukost 🙂

Ronneby Brunnsparken

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[GunillaF]
2/28/15, 10:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon.

Solen skiner så härligt så jag ska göra en termos kaffe och ta med den ut och njuta av vinterns sista dag.

Ha en bra Lördag alla LK:are.

(Bild:GunillaF)

stina63
2/28/15, 10:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon

Underbara bilder.
Idag är de kyligt ute dimma, Men våren är hör ändå., Ska i väg och senare i kväll ska jag till en väninna,

Önskar er alla en skön lördag

Annons:
aggeelin
2/28/15, 11:08 AM
#7

Godmorgon!

Här är det iskallt ute idag trots att det är någon plusgrad. Jag fryser ofta mest den här tiden på året för det blir en särskild sorts kyla som går igenom "märg och ben".

Idag ska jag försöka virka lite . Jag håller på med något "hemligt" - ni ska få se senare. 😂

#4 Har du två små hundar nu? Jag har tydligen missat något här … ?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
2/28/15, 11:50 AM
#8

#7 Svärmors den ena men hon bor här just nu 👍 Halvsyster med Roxy

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Andorr
2/28/15, 11:55 AM
#9

I'm. cool! 😎

Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy: http://youtu.be/d-diB65scQU

[peter54]
2/28/15, 5:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#10

Här har det varit 5 plusgrader idag, men vinden har varit kall. Växlande molnighet med solsken emellanåt, fin dag. Jag tog en långpromenad och efter någon halvkilometer eller så, träffade jag på vår pojke som tydligen tagit samma promenadväg som jag. Han höll på med iskrossning på en åker och såg mig inte först. Sedan gjorde vi sällskap under resten av promenaden.

fotokrafs
2/28/15, 5:17 PM
#11

God eftermiddag! Har varit på bio! .. såg Jönssonligan. Åkt kollektivt idag; spårvagn (usch, vad de låter och ofta luktar illa).. och buss. Skönt att jag mådde så bra idag.. blir annars lätt illamående på grund av alla sinnesintryck. I bussen var jag duktig och använde bälte, jag var nog den ende förutom kanske chauffören. Ibland när man har åkt buss har man inte kunna använda bälte eftersom det inte ens finns plats att sitta, så då får jag stå där och tänker att "krockar bussen nu när den kör i 100 flyger jag ut genom framrutan då?"

Andorr
3/1/15, 5:45 AM
#12

Problemet i #2 existerar ej längre. 👍

Upp till toppen
Annons: