Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 613 ggr
annia1
2015-02-01 04:33

God Morgon 1 Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon

Här är det strax över nollan och snöar. Var borta igår och kände inte alls för att skotta rent gårn när jag kom hem då det var kramsnö. Men kommer behöva skotta när jag kommer upp senare idag vare sig jag vill eller inte. 

Hoppas alla får en skön söndag

Bild från www.fotoakuten.se

.

Annons:
citytjejen
2015-02-01 05:51
#1

God morgon! Vilken härlig snöbild!

Jag sitter i köket med en kopp te med honung i och försöker lindra min onda hals. Febrig natt med dålig sömn, kanske är det halsfluss, vi får se hur det utvecklar sig😕 Men men, det kunde varit värre. Nu blir det mera te!

/Christina

Cristine
2015-02-01 08:37
#2

Gurkmeja, ingefära, chili och vitlök är infektionshämmande och tar bort ditt halsont. gören soppa med lite grösaker och buljong i så får du se.Jag glömd säga god morgon!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
2015-02-01 09:03
#3

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
2015-02-01 10:42
#4

#2 Godmorgon Cristine och tack! Ska sätta maken på att laga en sådan soppa. Låter ju dessutom gott🙂

/Christina

[GunillaF]
2015-02-01 11:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Go' midda! Snön har vräkt ner här i flera dygn nu och att jag skottade i gårkväll syns inte så nu ska jag ut igen :-( Ha en bra fortsättning på Söndagen (Foto: GunillaF)

Carrosh
2015-02-01 11:40
#6

God morgon! Här har det fallit en hel del snö under natten, och det snöar lite grann fortfarande. 😃 Hoppas på att kunna komma ut lite med kameran idag, men jag brottas lite med ifall jag ska ut eller stanna inne och läsa i min bok, som jag totalt fastnat i. ^^

Ha en skön söndag allihopa!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Maria
2015-02-01 11:55
#7

#5 Åh vad det så gott ut. Smörgåstårta.

Idag blir en slappardag hos oss. Slappare än vanligt haha😃

Sonen var här igår och gjorde en jättegod maträtt men kycklingvingar. De var panerade i en blandning som innehöll bl.a bakpulver vilket gjorde att de blev alldeles krispiga i ugnen och så blandade man dem när de var färdiga i en het sås med massa goda kryddor. Riktigt gott.

Alltid kul att testa nya saker.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

stina63
2015-02-01 14:49
#8

God eftermiddag

Skulle tvätta idag om en stund, men jag hoppar över de. Tar de i veckan i stället.
Solen skiner sen lite snöflinger sen sol igen.
Men nu är det februari det är då vintern börjar i Malmö. Får se hur det blir med de.

annia1
2015-02-01 17:18
#9

God eftermiddag. 

Har varit ute och skottat av gårn, tog mig över en timme. Men jag hade tur ändå för kramsnön från igår hade frusit så det var ingen extra tyngd. När jag var färdig så där jag skottade först hade fått nästan 1 cm nytt. Och det fortsätter snöa så sannolikt får jag ut nån gång i natt igen. Runt 4 grader kallt just nu.

Annars har inte gjort nåt. Inte hunnit och sen får jag ta det lugnt så jag orkar med skottandet så blir väl tv så småningom.

.

stina63
2015-02-01 17:32
#10

Ja ni har fått rätt mycket snö längre upp. Annat här nere i södra Skåne.

Andorr
2015-02-01 20:06
#11

Den fjärde februari läggs digitala Bellman ut på nätet.

Han vart väl något av en livsnjutare? (Livskvalitetare.) 

http://musik.ifokus.se/discussions/54ce041a8e0e7416da000980-digitala-bellman-laggs-ut-42?discussions-1

Upp till toppen
Annons: