Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 642 ggr
annia1
2015-01-31 04:18

God Morgon 31 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon.

Här är det nollan och det kommer ner nåt fint.

Kom in för ca 1 tim sen efter att jag varit ut och skottat rent gårn för jag ska iväg på eftermiddagen idag och vill inte ha alltför mycket som ev måste bort när jag kommer upp.
Visst vill jag ha snö när det är vinter, men jag slipper gärna snöskottningen.

Hoppas ni får en skön lördag.

Bild från pixabay.com

.

Annons:
stina63
2015-01-31 10:01
#1

God morgon Någon snö de har vi inte I Malmö. Bara regn blåst.snö är vackert titta på. Ska iväg till mina föräldrar hälsa på. Ha en skön lördag

citytjejen
2015-01-31 10:54
#2

God morgon alla! Här har det kommit lite mer snö, men det är en bara några centimeter. Väntar på att äggen ska bli klara, sen blir det frukost framför tv:n med maken min. Idag vankas promenad till köpcentrum och kanske lite shopping och ikväll kommer mitt favorit-ex över och äter middag med oss.

Ha en fin lördag, alla!

/Christina

[peter54]
2015-01-31 11:06
#3

God förmiddag Glad

Gör en sista inläggning här innan vi drar till stan med datorn. Vi har jobbat på problemlösning hela morgonen nu, min fru och jag, men lyckas inte lösa det, så nu åker vi till stan med den.

Här har kommit ungefär 20 cm nysnö och den är ganska tung att skotta eftersom det är 1 plusgrad. Snön fortsätter att falla tämligen ymnigt, så det blir att köra försiktigt till stan.

aggeelin
2015-01-31 13:53
#4

Godmorgon,  fast  lite sent på dagen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

fotokrafs
2015-01-31 15:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God eftermiddag! Igår vek jag ihop en röd lampskärm. Testade den (inte färdigmonterad) och blev ganska nöjd. Säkert nöjd eftersom jag gjort den själv :) Men tyvärr tycker maken att den är för "julig". Jag gillar rött, mysigt men kanske andra uppfattar som min gubbe juligt eller porrigt? Kanske blir att testa att vika en vit lampskärm av smörpapper sen.

[GunillaF]
2015-01-31 16:01
#6

God eftermiddag.

Nyss hemkommen efter ett dygn på "resande fot".

Här snöar det för fullt och jag vet inte vilken dag i ordningen det är nu. Är trött på att skotta.

Hoppas ni har en finfin Lördag och fortsätter med det.🌺

Annons:
stina63
2015-01-31 19:20
#7

God kvälls

Varit två dagar där jag har haft mycket göra haha. Nu sitter jag här är trött. Höll på somna i bilen hem.
Ha en skön lördag

Upp till toppen
Annons: