Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 530 ggr
stina63
1/26/15, 12:54 AM

God morgon 26 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Men även godnatt. Ska lägga mig nu. Hugo är helt utslagen efter ha varit kalasat idag. Anton är pigg vill ha gottis. Ny vecka ny arbetsdag. Jag jobbar som vanligt Ha en skön måndag

Annons:
stina63
1/26/15, 12:56 AM
#1

Förstår inte varför de blir så här upp och ner vänt via mobilen. Får rätta till de i morgon

Andorr
1/26/15, 1:07 AM
#2

Jag har sett andra upp&ner bilder på senare tid. De kanske kommer med något tips, eller så fixas det som trixas.

Men visst är det lite kul med flygande jamare! 🙂

annia1
1/26/15, 4:26 AM
#3

Säger också både god morgon och god natt. Ska snart leta mig till sängen. 
Här är det 4 grader kallt. Dom har sagt att det ska komma snö så får väl se hur det ser ut när jag kommer upp.

stina vänd på mobilen så får du korten rätt. Om du tar kort med mobilen på högkant så blir korten liggande när dom läggs här på iFokus. Men då du har dina helt upp och ned så vänd mobilen åt andra hållet.

.

Maria
1/26/15, 7:28 AM
#4

Godmorgon.

Fina katter även om de är upp och ner😉

Jag är tyvärr hemma idag. Brakförkyld men jag har klarat mig ovanligt länge så det är väl inget att klaga på.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
1/26/15, 7:40 AM
#5

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
1/26/15, 7:46 AM
#6

God morgon 🙂

Här är två minusgrader och gråväder. Jag ska iväg till dialys ny, ha en bra dag alla.

Annons:
aggeelin
1/26/15, 8:10 AM
#7

#1 Mina bilder  blir också upp och ner när jag lägger in dem via mobilen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
1/26/15, 9:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

*3 Tänk att de är kanske så enkelt bara vända mobilen åt andra hållet. Känns ovant göra så. Men testar annia

stina63
1/26/15, 9:22 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Lägger ett till där jag har fotat. Hugo tog en selfi heh

stina63
1/26/15, 9:23 AM
#10

Den hamnade helt fel också. Är det meningen att jag ska vända mobilen upp och ner också?

stina63
1/26/15, 9:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Sista bild där jag har vänt bebisen upp och

aggeelin
1/26/15, 10:51 AM
#12

#11 Svårt att få bilderna rätt är det!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
1/26/15, 11:01 AM
#13

God förmiddag!

Krya på dig Maria.

Söta är dom dina katter stina🙂

Slask och plaskväder, har en del "att göra" som jag får ta tag i.

Önskar er en trevlig dag🌺

Annons:
annia1
1/26/15, 4:51 PM
#14

God eftermiddag. Här kommer det ner nåt snöblandat. Är 1 grad plus.

Stina de bilder du lagt in nu. Har du haft moblien på högkant för då lägger sig bilderna på sidan. För att bilderna ska bli rätt så ska mobilen vara liggande eller vad jag ska kalla det. 

Det du ev kan göra är att redigera bilderna lite innan du lägger in dom. Du behöver inte göra mycket bara beskär dom lite. Ett annat alternativ att du roterar dom innan du lägger in dom.

Bilden i inlägg 8 är ju riktig så det är så du ska göra för att få dom rätt.

.

stina63
1/26/15, 9:59 PM
#15

Tack Annia1 Jo jag har de ofta på högkant Men tänkte kanske ska ta de upp och ner, Men de gick inte, Därför blir de fel ändå hehe

Jag vrider mobilen till höger liggande mellanåt. Men i inlägg 8 gjorde jag på andra sättet som du sa,. Då la den sig rätt..
Så jag får nog göra så hädanefter  om jag ska ha dom rätt här inne via mobilen,

annia1
1/27/15, 2:07 AM
#16

Stina som jag sa så kan du även redigera bilderna för då brukar de oftast bli rätt.

Nu vet jag inte hur det ser ut på andra mobiler, men på min mobil så har jag en "knapp" på själva telefonen som ser ut som tre streck. Så om jag har ett foto i mobilen så tar jag fram det och sen trycker jag på de tre strecken. Då kommer det fram massa saker jag kan göra. Ett av alternativen är beskära. Klickar jag då på det så kan jag beskära bilden. Och det behövs inte mycket utan bara nån millimeter. 

Så du kan ju kika på din mobil om du kan få fram tex beskära och prova om det inte räcker med det. För då kan du ta bilder på högkant i alla fall bara komma ihåg att beskära bilden.

.

Upp till toppen
Annons: