Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 530 ggr
stina63
1/26/15, 12:54 AM

God morgon 26 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Men även godnatt. Ska lägga mig nu. Hugo är helt utslagen efter ha varit kalasat idag. Anton är pigg vill ha gottis. Ny vecka ny arbetsdag. Jag jobbar som vanligt Ha en skön måndag

Annons:
stina63
1/26/15, 12:56 AM
#1

Förstår inte varför de blir så här upp och ner vänt via mobilen. Får rätta till de i morgon

Andorr
1/26/15, 1:07 AM
#2

Jag har sett andra upp&ner bilder på senare tid. De kanske kommer med något tips, eller så fixas det som trixas.

Men visst är det lite kul med flygande jamare! 🙂

annia1
1/26/15, 4:26 AM
#3

Säger också både god morgon och god natt. Ska snart leta mig till sängen. 
Här är det 4 grader kallt. Dom har sagt att det ska komma snö så får väl se hur det ser ut när jag kommer upp.

stina vänd på mobilen så får du korten rätt. Om du tar kort med mobilen på högkant så blir korten liggande när dom läggs här på iFokus. Men då du har dina helt upp och ned så vänd mobilen åt andra hållet.

.

Maria
1/26/15, 7:28 AM
#4

Godmorgon.

Fina katter även om de är upp och ner😉

Jag är tyvärr hemma idag. Brakförkyld men jag har klarat mig ovanligt länge så det är väl inget att klaga på.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
1/26/15, 7:40 AM
#5

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
1/26/15, 7:46 AM
#6

God morgon 🙂

Här är två minusgrader och gråväder. Jag ska iväg till dialys ny, ha en bra dag alla.

Annons:
aggeelin
1/26/15, 8:10 AM
#7

#1 Mina bilder  blir också upp och ner när jag lägger in dem via mobilen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
1/26/15, 9:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

*3 Tänk att de är kanske så enkelt bara vända mobilen åt andra hållet. Känns ovant göra så. Men testar annia