Annons:
Läst 583 ggr
annia1
12/23/14, 3:18 AM

Stort och smått

Man brukar väl säga att hunden är människans bästa vän och det stämmer då om man kollar på den här sidan. (Skrolla igenom den). Men kanske passar bättre att säga barnens bästa vän. Länge sen jag såg nåt så urgulligt.

.

Annons:
zabelle
12/23/14, 8:27 AM
#1

Härliga bilder annia :)

Zabelle   

Maria
12/23/14, 8:30 AM
#2

Oj vilka fina bilder.🙂Djur och barn är underbart tillsammans.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

stina63
12/23/14, 11:02 AM
#3

Så underbara bilder….

Anders 50
12/23/14, 3:48 PM
#4

Alltid kul att se bilder på barn och djur. Men jag fick en känsla av  fotoshop på några bilder, eller så var det ena riktiga minisar till barn.  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

annia1
12/23/14, 8:47 PM
#5

Anders visst kan det vara så och visst ser några bilder lite konstiga ut. En som jag inte ens är säker på att det är ett riktigt barn. 

Men kan ju finnas andra orsaker. En som du själv är inne på att det finns ju faktiskt barn som är väldigt små som nyfödda. Men en del bilder verkar för mig vara tagna av professionella fotografer och dom kan nog få bilder att se lite annorlunda ut än en vanlig svensson. Sen vilket perspektiv man tar bilden. Tar man en bild uppifrån så ser barnet litet ut och tvärtom tar man bild mer nerifrån så ser hunden väldigt stor ut. 

Oavsett så väldigt gulliga bilder.

.

Anders 50
12/23/14, 9:25 PM
#6

Ja, fina och kul bilder.  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Annons:
Upp till toppen
Annons: