Annons:
Läst 390 ggr
Maria
2014-12-21 08:26

Tokiga Moritz

Gjorde först en morgontråd men såg att Cristine redan skrivit så jag redigerar  och skriver något annat.

Moritz (den gamle katten) väcker mig alltid flera gånger varje natt men i natt vaknade jag halv fyra och det var alldeles tyst och ingen hade väckt mig så jag var tvungen att gå upp och kolla😉

Katterna sov och maten var slut så jag fyllde på och la mig igen. Moritz såg yrvaken ut och det såg ut som om han undrade varför jag var uppe haha.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2014-12-21 08:56
#1

Godmorgon! Så skönt att ledig! Skulle gärna vara ledig i två veckor! Katten Charlie och jag har sovmorgon Charlie har varit gosig av och till under hela natten så jag har inte sovit så mycket. Inte vanligt med "gosnatt" - han kanske har känt att jag är mer ledig än vanligt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2014-12-21 08:57
#2

#1 Han kanske vill vara extrasnäll så här inför jul så att tomten kommer med något gott😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2014-12-21 09:35
#3

Ja ;) vem vet? Det har kurrats, trampats och pussats på mig. Och då har jag vänt mig extra och Charlie far upp, ut i köket en sväng och tar lite mat (känns på andedräkten sen). Han som annars brukar sova hela natten still hos mig.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: