Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 319 ggr
Cristine
2014-12-21 07:20

God morgon den 21 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

 vaknade tjugo min i fyra, satte mej och gnuggade kritfärger, resultatet blev så här.

Nu är det kallare och snön ligger kvar, skönt tycker jagför nu är det varmare inne  när det inte finns någon fukt.

Önskar er en härliig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
flisan708
2014-12-21 10:28
#1

God förmiddag! Vacker bild du gjort Cristine! Vad duktig du är! -2 grader och lite 🌞 . Idag blir det städdag bara migränen släpper. Tvättade alla mattor igår så nu vill jag göra lite fint. De närmaste veckorna kommer jag jobba mycket så då vill jag bara kunna slappna av när jag kommer hem. Önskar er en fin 4 advent! 🎅

aggeelin
2014-12-21 10:34
#2

Godmorgon (en gång till - jag skrev i Marias tråd som sen blev en katttråd). Vi sitter med resterna av frukosten med ljus på bordet. Vi vaktar adventsljusen från katten Maxens långa svans. Ja, Maxen vill vara med på bordet. Svårt att vänja honom av med det. Och jag tar ned honom och han kommer tillbaka på en gång.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

fotokrafs
2014-12-21 11:52
#3

God middag! Gick upp sent idag, efter halv elva kanske. Inte så konstigt, sov ju inget natten innan och gick och la mig sent igår… men konstigt ÄR att jag är så pigg nu. Kanske tog en effektiv tupplur i bilen på väg hem igår (jag kör inte).. tycker det är jobbigt att åka bil i mörker med all mötande trafik, så blundar hellre #0 Vilken fin bild!

Carrosh
2014-12-21 11:58
#4

God morgon!

Vaknade av min katt i morse, och en tredje dag med huvudvärk. :( Men den får jag lägga åt sidan idag, då det blir städning och doling här hemma idag. Hoppas få lite tid över till något kreativt också. :)

Väldigt fin bild, Cristine!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
2014-12-21 14:18
#5

Nu luktar det stekt strömming i hela huset. 😉Jag ska lägga in den imorgon.

Jag har också kokt rullsyltan. Det blir att åka och handla imorgon igen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

stina63
2014-12-21 17:23
#6

Godkvälls

Fick puntis på cykeln fick gå hem från jobb med cykeln. Lämnar in den i morgon, Men nu har jag semester i en vecka. Så skönt

Men vänner glöm inte skriva i kalendern. Där finns många vinster kvar…

Annons:
[peter54]
2014-12-21 23:48
#7

God natt 🙂

Jag har haft dialys idag trots söndag, personalen vill ju också fira jul 🙂

Tuffa dialysdagar så här under helgveckorna, mste gå upp före 05 för att hinna med allt innan bilen kommer 06.30.

Upp till toppen
Annons: