Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 325 ggr
Farwuq
2014-12-19 07:01

Godmorgon 19 december

Godmorgon alla där ute i vinternatten.
Vi har +9°C här i Lund och ganska blött.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
fruktgumman
2014-12-19 08:16
#1

minus 4 och vitt på backen har vi

stina63
2014-12-19 09:28
#2

God morgon.
Härligt två trådar.,.
Jobbar hela helgen men de är skönt,
Ha en skön fredag.
Ps glöm inte skriva i kalendern

fotokrafs
2014-12-19 14:11
#3

God dag! Soligt ute just nu, och snart långledigt! Mamma vill ha en julgran, hon bor på äldreboende så tänkte att fejkgran vore praktiskt. Tipsa! var kan man hitta en FIN… gärna liten? (Gbg)

Intehärutandär
2014-12-19 17:07
#4

Jobbig dag idag. Mår fruktansvärt illa o är svårt att andas. Tänkte handla, men tar mig ingenstans. :( Frustrerande då skåpen gapar tomma. Hoppas jag mår bättre imorn.

Maria
2014-12-19 17:12
#5

Godkväll.

Vi ska snart iväg på 13-års kalas. Det bjuds på Grönkålssoppa med gott fläsk som jag älskar😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

KaiPon
2014-12-19 17:38
#6

Hej hopp!

Det var ett bra tag sedan jag var inne här. Hoppsan! Har haft så mycket att stå i med både praktik tre dagar i veckan och sen har jag sedan i september även gått en kurs som heter SMF (Studiemotiverande folkhögskolesatsning) varje vardag, så det har varit väldigt mycket att stå i.

För övrigt har jag börjat komma över min fobi för att prata med okända människor i telefonen, då jag har behövt prata mycket i telefonen på senaste tiden. En gång glömde jag både mammas och mitt pass på Ica efter att ha hämtat ut paket, så jag ringde dit på eget bevåg, och nu idag pratade jag med arbetsförmedlingen.

Idag var dessutom min sista dag med Änglarna på Hagateatern, gänget jag varit med i över ett år nu. Anledningen till det är att jag har kommit in på Västerås Folkhögskola och börjar där den 7:e januari. 😃 Så det ska bli kul. Ska även se om jag kan komma in på en utbildning för att bli undersköterska med inriktning LSS. Ska se om det går, haha.

Mycket mer än så har det inte varit i mitt liv, men fullt upp har det varit. Kommer sakna Änglarna, men kommer vara hos dom varje lov och så.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
Cristine
2014-12-19 18:39
#7

Hejsan svejsan alla ni!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
2014-12-19 19:26
#8

God kväll!

Vilket väder idag! Slagregn varvat med korta stunder med sol och klarblå himmel.

Dagens aktiviteter började med tröstfika hos grannen, hon bröt benet i går, sen med lite hyacinter till gravarna på kyrkogården och sen till gamla gudmor med en julgrupp och där blev det ju fika igen med riktigt kokkaffe och mycket prat om släkt och gamla minnen.

Och sen blev det spännande när det låg ett kuvert från Cristine i postlådan, men trissen som låg däri var det tyvärr ingen vinst på, lika lite som på den förra.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
2014-12-19 22:05
#9

Godkvälls

Idag har det regnat varit fint väder solen har försökt titta fram Blåst har de också,, Jösses

Men arbetsdagen är slut jag ska snart lägga mig

Natti natti

Upp till toppen
Annons: