Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 477 ggr
Cristine
2014-12-18 01:13

God morgon 18 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

😐Svårt att känna någon julstämmning med en gröngräsmatta full men regnpussar i, nu är man ganska så less på vädret,  jag tycker synd om de som sitter hemma och har skidor och scoter i garaget. Barnen har ingen backe att åka i.

Allting är avigt och upp och ner!

 Försök att ha en dräglig tillvaro trots allt! Inte bara dräglig ..utan härlig..du själv gör dagen!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Carrosh
2014-12-18 01:15
#1

Godnatt!

Svårt med julstämningen här också, i och med avsaknaden av snö. Speciellt när man hört om hur det snöat i Sthlm idag. Men men, man kan ju inte få allt. Man får göra det bästa av det och njuta av den mysiga belysningen man har ändå :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

taylor__lambert
2014-12-18 01:37
#2

Va trisst, vi fick precis den efterlängtande snön i Stockholm! Sen om det håller i sig får vi väl se 😃

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Farwuq
2014-12-18 06:19
#3

God morgon till er alla.

🌺

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

aggeelin
2014-12-18 08:14
#4

Godmorgon!

Jag tycker att det går bra att känna julstämning ändå. Alla vackra ljus gör sitt till. Jag har fullt upp på jobbet mycket som ska göras klart och så brukar det vara i december så det är sig likt. Och så ska det slås in julklappar och städas, och det är också som vanligt. Nu snart mot jobbet, är lite sen idag men kommer att vara lika sen hem till kvällen så det jämnar ut sig.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
2014-12-18 12:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God middag 🙂

Här har snöat en del under tidiga morgonen, kanske 5 cm, men nu regnar det så det försvinner nog innan kvällen.

fruktgumman
2014-12-18 12:16
#6

Nu är det vitt på backen här

Annons:
Intehärutandär
2014-12-18 13:20
#7

Vitt här med, eller vitare. Har haft ett tunt lager ett tag, men nu är det några cm. Jag har inte sovit på hela natten. Slocknade någon timme på fm, så idag är jag inte på skoj humör. . .

stina63
2014-12-18 15:10
#8

God kvälls.

De regnar och de regnar ute. inte roligt alls. tror jag blir hemma och går inte ut alls idag

stina63
2014-12-18 17:06
#9

Ni glömmer inte att skriva i vår egen LK advenskalender. Den är för alla LK medlemmar som skriver här på LK

Anders 50
2014-12-18 18:27
#10

Godkväll!

Regnet smattrar i stuprör och på fönsterbleck!  Hög mysfaktor?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

fotokrafs
2014-12-18 22:24
#11

God natt! Ikväll har jag vikt papper igen.. pilligt och det blir inte riktigt som det var tänkt.. men får improvisera lite. Nu ska jag i säng. Snart FREDAG Sov gott ni som ska!

stina63
2014-12-18 22:31
#12

Godkvälls

Snart dags att lägga sig, Ska jobba hela helgen. Sen är jag ledig en hel vecka.
Snart är det jul än har vi kvar vinster i vår egen LK adventskalender.
Ni får gärna titta in skriva i kalendern också. Tänk det kan bli du som
vinner en triss🎁

Natti natti

Upp till toppen
Annons: