Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 375 ggr
aggeelin
2014-11-28 07:36

Godmorgon fredag 28 nov

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2014-11-28 08:10
#1

Regn och mulet. Vad gör det? Det är fredag och jag ska ta tag i en massa jobb.

Jag önskar er en finfin- finfredag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2014-11-28 11:06
#2

Sover du/ni alla? ? :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
2014-11-28 12:25
#3

God middag!

Solsken när jag vaknade, nu har molnen tagit över.

Ska gå ut och köpa en blomma att ge bort i morgon när jag är inbjuden till adventskaffe🙂

Ha en fin dag🌺

stina63
2014-11-28 13:33
#4

God eftermiddag

Så var räkningarna betalda de är skönt när de är över. Har sovet lite länge idag Något som jag inte hade tänkt mig. Hade så mycket att göra men jag får ta de efter hand istället

ha en skön fredag

Maria
2014-11-28 14:54
#5

God eftermiddag.

Idag glömde jag min mobil som jag alltid har runt halsen. Fy vad jobbigt det var.

Två program på datorn kom jag inte in på för jag har skrivit upp lösen i mobilen. Måste fixa lösenord någon annan stans också. Min almanacka har jag också i mobilen så hela dagen blev konstig haha😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2014-11-28 18:17
#6

#5 Så kan det gå! Bra att ha minnet med! 🙂

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
flisan708
2014-11-28 19:47
#7

God kväll!!!

Idag har jag hämtat hem bilen från Toyota. Herregud vilket företag. Verkstaden ringde på förmiddagen och sa att de ringt runt hela stan plus grannkommunen för att hitta ett däck och att jag tidigast skulle få bilen i mitten av nästa vecka. Hmm, kände jag. Ringde däckgubbarna som jag köper däck av och ville beställa ett reservhjul, för detta vill jag inte vara med om igen. Då frågade jag om Toyota ringt dem, nej sa de men vi har däck. Bra sa jag. Då ringer jag Toyota. Det var inte poppis men jag fick hem bilen idag. Gillar inte när folk ljuger för en. Tur man har lite koll och kan fråga själv. 

Nu har jag ledig helg och i morgon ska jag till frissan, gud så jag längtar. Behöver den avkopplingen nu!!!!

Ha en skön helg!!!

[peter54]
2014-11-28 22:28
#8

God kväll 🙂

Fredag igen, det känns som om det bara gått ett par dagar sedan den förra. Ikväll har vi roat oss med säsongens första avsnitt av På Spåret. För frugan och för mig är det kvalitetsmässiga eoner emellan detta program och det som har ersatts av det - Dobidoo, värsta tramset jämfört med På Spåret 😉

Maria
2014-11-28 22:30
#9

På spåret är bäst😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2014-11-29 11:40
#10

#7 Bra att du vet hur du ska göra!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: