Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 369 ggr
aggeelin
11/27/14, 7:19 AM

Godmorgon torsdag 27 nov

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
[peter54]
11/27/14, 8:22 AM
#1

God morgon 🙂

Dimma och nollgradigt här.  Inga högtflygande planer för dagen 🙂

aggeelin
11/27/14, 8:23 AM
#2

Igår vara det halt här så nu är det dags att börja fundera på vinterdäck på cykeln.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
11/27/14, 8:36 AM
#3

Godmorgon.

Idag ska jag inte göra ett handtag mer än läsa tror jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Cristine
11/27/14, 9:26 AM
#4

Gomorron! Inte ett moln på himlen, sååå härligt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Intehärutandär
11/27/14, 11:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Idag blir det mysdag med sonen på hans födelsedag. Kallt idag!

Anders 50
11/27/14, 11:25 AM
#6

Godförmiddag!

+1 och faktiskt ingen dimma idag, torrt och lite kyligt i luften.  Lätt avundsjuk på Snovit,s väder.

Har varit och handlat, bl.a ett vitkålhuvud. Det ska göras kålpudding i kväll när köttfärsen tinat.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Annons:
fotokrafs
11/27/14, 3:27 PM
#7

God dag! Tidigare i veckan sattes det upp ett litet fågelbord i ett träd, så nu ser jag sötisar utanför fönstret. Förra veckan hade jag besök av en talgoxe och blåmes som tiggde mat på fönsterbrädan, men eftersom jag bor i lägenheten har jag inte vågat hänga mat i fönstret. Härlig dag och snart helg Ska nog iväg och hämta nya högtalare ikväll. våra gamla är så stora att de får inte plats i vår lilla lya. Maken och jag tyckte olika om högtalarna vi testade i butik så får hoppas att de han nu valt är ett mellanting mellan de jag hörde :)

Carrosh
11/27/14, 5:31 PM
#8

God eftermiddag!

Är själv nu ett dygn, så har passat på att dra iväg en sväng till second hand och hittade lite till julgrejer. :) Hade också tur att hitta lite Höganäs-fat billigt, ur samma serie som jag samlar på. Åh vad jag älskar second hand ibland! 😃 Lidl hade lite billigt krimskrams också och hyacinter i fin kruka :) Blir nog lite julpyssel här ikväll :D

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

flisan708
11/27/14, 8:22 PM
#9

God kväll på er! -2 och burr så kallt. Idag har jag varit på begravning. Begravningen var fin. Det tokroliga med denna dag var att jag fick punktering på bilen vid kyrkan. Så istället för begravningsfika fick jag åka bärgningsbil. Nu har jag fått en stor hyrbil, längtar efter min lilla pluttbil. Jag tycker det är märkligt att det inte finns reservhjul i nya bilar. Lagningskittet i bilen var trasigt i en ny bil. Nu ska det i ett reservhjul i bilen i alla fall. Det ska jag beställa. Ibland tror jag att man är med om saker för att tränas. Hoppas moster i himmelen fick ett gott skratt i alla fall!

Anders 50
11/27/14, 8:47 PM
#10

#9 Men reservhjul finns det väl i alla bilar? Om än i olika modeller. 

Eller vad har du för bil?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
11/27/14, 9:54 PM
#11

Godkväll!

#9 Å, flisan, har en ny profilbild!

Då kanske det är dags för mig också att skaffa en ny snart"

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
11/28/14, 7:41 PM
#12

#10 Nä du, det finns inte. Det finns däremot en typ kompressor som man kopplar till en flaska och då fylls däcket. Kittet i min bil var dock trasigt och det upptäckte jag inte förrens  det hände igår. Detta kitt finns i alla nya bilar, har flera kollegor med som bytt bil av olika märken och det är lika. Jag har en Toyota yaris trend.  Nu har jag dock beställt ett från däckgubbarna. 

#11 Tyckte det var dags. Bilden är taget i år i fjärilsdalen på Rhodos.

Upp till toppen
Annons: