Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 668 ggr
aggeelin
11/24/14, 7:27 AM

Godmorgon måndag 24 nov

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
[peter54]
11/24/14, 7:49 AM
#1

God morgon 🙂

Blåser halv storm ute. Måste rusa, sjukresetaxin är här. Have a nice day 🙂

aggeelin
11/24/14, 8:01 AM
#2

Här regnar det och ser allt annat än skönt ut. Är på väg till jobbet så det är bara att dra på alla regnkläder.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
11/24/14, 9:47 AM
#3

Godmorgon!

Stormen verkar vara över men usch vad det regnar.  Skulle gått till skogen men det får bli en annan dag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
11/24/14, 9:53 AM
#4

God morgon

Regnet öser ner över Malmö. Inte roligt alls. Men det är bara att gilla läget.
En månad till julafton är det. Det går fort nu. Snart är det vår igen😃
Jobbar kväll så vi ses senare

Önskar er en skön måndag

Cristine
11/24/14, 11:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Samma här ..kraftig blåst och spöregn och utan el😕Kunde varken ha på spisen för att göra iording  någon mat eller datorn. Ha det så bra det bara går!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Intehärutandär
11/24/14, 1:40 PM
#6

Pissregn här med. Usch. Vi gör skolarbete och tvättar lite jul-textilier istället. Ev baka senare.

Annons:
Maria
11/24/14, 1:49 PM
#7

Goddag😉

Jag är ledig idag. Har bytt och jobbar imorgon istället och jag har inte gjort ett handtag haha.

Däremot har jag läst ut en deckare av Åke Edwardsson. Jag gillar hans böcker för det handlar om trakterna där jag bor.

I en bog satt kommisarie Erik Winter på span här borta på gatan. Det är kul att läsa böcker där alla platser är "hemma"

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flisan708
11/24/14, 6:48 PM
#8

God kväll! Regn regn och åter regn idag. Mörkt värre! Nästan så man längtar efter snö. Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll!

Carrosh
11/24/14, 8:51 PM
#9

Gokväll!

Kände mig så himla "smart" här ikväll när jag uttryckte att jag var trött. Min sambo sa "Men gå och lägg dig en stund då så piggnar du till", varpå jag säger att då blir ju kaffet kallt. "Men drick upp kaffet och gå och lägg dig sen då".. Men då blir jag ju pigg…

Ja.. man känner att man är med idag.. ^^

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anders 50
11/24/14, 10:45 PM
#10

#9   Kaffe funkar nästan som sömnmedel för mig om jag dricker det strax innan jag lägger mig.  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Carrosh
11/25/14, 4:45 PM
#11

#10 Jag sover också på kaffe. Men jag blir pigg om det är i samband med middagen. Har fått lite störd kaffekonsumtion nu också, dricker mer sedan jag började på jobbcenter :S

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anders 50
11/25/14, 7:59 PM
#12

#11  Ja här pimplas det jämt och ständigt.  Åker jag bil längre än 3 mil så finns det termos med.  Och  går jag till skogen så följer den lilla minitermosen med i ryggfickan.  :)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Carrosh
11/26/14, 10:43 PM
#13

#12 Ja, ingen längre resa utan kaffe! Har ju sån tur att jag kan springa in på Pressbyrån om det knipar, när jag inte är hemma.. Men har börjat uppskatta det här med termos mer och mer nu på senare tid, när man börjar spendera mer och mer tid ute i skogen :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: