Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 427 ggr
aggeelin
2014-10-31 07:51

Godmorgon fredag 31 okt

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Farwuq
2014-10-31 08:19
#1

God morgon, och glad fredag.

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

flisan708
2014-10-31 08:29
#2

God morgon! Solen skiner -3 grader. Ledig dag och då ska jag hälsa på min kusin. Dax att sätta lite fart! Ha en trevlig dag!

Mooniq
2014-10-31 08:35
#3

Mårning. Frukost på jobbet. Lugn dag. Ser fram mot ledig vecka och hoppas på uppehållsväder så jag kan greja trädgård o källare.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Evelina!
2014-10-31 08:41
#4

God morgon! Nyss tagit mig en välbehövlig dusch, så nu sitter jag i soffan och "torkar" och ska snart dricka kaffe, innan jag går ut till kaninerna och ser efter dem. Idag blir det nog att jag tar fram några hinder och hoppar lite med dem :)

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Fridaaaa
2014-10-31 10:06
#5

Morgon!

Ingen bra start på morgonen! Släpper ut hundarna i vanlig ordning i trädgården för morgonkiss, och får syn på ett vildsvin, en årskulting förmodligen för såg ut som en miniversion av ett vuxet. Hinner inte stanna hundarna och Lillan får efter den och den springer upp i skogen. Jag skriker som en galning på Lillan som stannar vid garaget och kommer tillbaka men sprang omkring och pep och kände lukten av den. Roxy sprang runt och skällde. Fy tusan vad rädd jag blev! Vi har aldrig haft nära tomten innan och speciellt inte på tomten.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
2014-10-31 10:15
#6

Gomorron Agge & Draken!

#2 Ha det så bra med din kusin Flisan

#3 Fick du stanna kvar med dina tåg?

#4 Hoppa på Evelina, bra träning….för dej och kanin

#5 Wow Frida du har adrenalinet på topp idag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
stina63
2014-10-31 10:20
#7

Godmorgon

Ny jobbehelg på gång. Önskar er alla en fin helg,

Evelina!
2014-10-31 10:29
#8

#4 Hoppat med två kaniner nu, ska ta ut de andra två efter lunch och hoppa lite till! Så roligt är det när det går bra! 

Börjar dock känna av förkylningssymtom, inte bra! Tar D-vitamin i dubbel dos, dår se om det kan få bukt med problemet.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Fridaaaa
2014-10-31 10:30
#9

#6 Hjärtat i halsgropen än! Man vaknade till ordentligt i alla fall. Usch, lite skakis.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Farwuq
2014-10-31 11:18
#10

Kyligt här med 10°C.
Snart får jag lägga västen och dra på en jacka med långa ärmar.

🥶

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Anders 50
2014-10-31 13:42
#11

Godmiddag!

Har "kört taxi" idag också. Nu kokar potatisen och ett kycklinglår är på g i ugnen.

Var ock köpte en plywoodskiva medan jag väntade med "taxin" och i em  ska jag göra ett bakbord.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
2014-10-31 14:54
#12

God eftermiddag. Såg att jag har glömt att skriva i tråden idag😉

Vi har haft clowner på jobbet idag. Jag jobbar på hematologen och det är en del barn där emellanåt. De flesta tillhör barn på Östra men vissa "tillstånd" behandlas hos oss.

Tyvärr kan jag inte visa upp några bilder. Men det var uppskattat av både stora som små, personal och patienter.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2014-10-31 14:58
#13

#6 Cristine - ja denna gången löste det sig med att två äldre valde att gå tidigit i pension men nästa gång de räknar så står jag först i kön att bli uppsagd. .tyvärr..

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
citytjejen
2014-10-31 17:45
#14

God dag alla!

Kom hem från Ikea och lite andra ärenden för en stund sen, nu äter jag popcorn och snart ska maken och jag bege oss mot stan för middag och därefter besök på erotikmässan. 
Härligt med långhelg!

/Christina

Upp till toppen
Annons: