Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 357 ggr
aggeelin
2014-10-30 07:52

Godmorgon torsdag 30 okt

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2014-10-30 07:54
#1

Godmorgon agge.

Idag är det bara 1,2 grader och det ser ut som det varit frost inatt.

Min man är positiv och sa att det är fortfarande varm och hela 12 grader men han hade inte glasögonen på sig när han kollade😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2014-10-30 08:02
#2

Här har vi haft frost inatt men det är redan på väg att tina upp och temperaturen är ca 2 plus. Solen skiner!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
2014-10-30 08:09
#3

God morgon!

Här är det dryga två plusgrader och jag ska strax pinna iväg till tvättstugan och hänga tvätt. Maken ledig idag så lät honom sova, det behöver han. 

Lite senare blir det frukost, bakade filmjölksbröd (fast hade yoghurt i istället, blir ju minst lika bra) igår som blir goda mackor och så juice därtill!

/Christina

Anders 50
2014-10-30 09:22
#4

Godmorgon!

-3 kl 7. Nu är det fortfarande frostvitt i gräset men dimma.

Idag ska jag agera taxi åt grannen igen och i em ska jag åka och hämta ett snöblad till traktorn. Kanske hinner med att mäta skog  också så det blir klart nån gång, bra väder för det idag.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
2014-10-30 09:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#5

Morgon!

Frostigt och kallt ute brrr! Men solen skiner, så lite piggar det upp ändå.
Se när sambon kommer hem, kör sin pappa nu till flyget i Danmark för han ska till Thailand 3-4 veckor till sin fru som bor där nere. Lyllos med värmen fast alldeles för långt för mig att flyga.

Var skönare igår (bilder från igår)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
2014-10-30 09:31
#6

God morgon!

Underbara bilderFrida och din lille är så söt med sin dödskalleväst.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Fridaaaa
2014-10-30 09:34
#7

#6 Tack!  🌺

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
2014-10-30 11:23
#8

God förmiddag 🙂

Sol från klarblå himmel, frost i morse, 3 minusgrader, men nu är det 4 plus. Jag är just hemkommen från Sala, skjutsade dit frugan för att hon skulle hämta sin bil från verkstan. Nu ska det plockas ner en vägg i dotterns sovrum. Senare ska jag till smärtcentrum på sjukhuset, underlig tid har jag fått, 17.00.

Evelina!
2014-10-30 11:27
#9

God förmiddag! Frost här också imorse, även om det nu tinat upp överallt där det inte är skugga. Ska strax göra mig redo för att köra in till stan och handla lite, måste bara skriva upp vad jag ska köpa så jag inte bara irrar runt och inte får tag i någonting. Blir nog att jag handlar på Lidl för ovanlighetens skull, men är sugen på skinka därifrån.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

stina63
2014-10-30 19:10
#10

God kvälls

Har varit på begravning idag åkt bil från Malmö till Göteborg. Allt gick bra Nu sitter jag här ska ta de lite lugnt. Innan jag ska lägga mig. Ska jobba helgen.
Ha en skön torsdagskväll

[peter54]
2014-10-30 20:58
#11

Hemma igen efter sjukhusbesöket. Det blir en elsladd i ryggen och en batteridosa under huden i ryggen för att försöka få bukt med ryggsmärtorna jag har på grund av spinalstenos. En veckas test förrst med utrustningen utanpå, om det funkar opereras det hela in.

aggeelin
2014-10-30 21:28
#12

#11 Oj vad det finns - och vilken tur ATT det finns - men vilken otur att det måste finnas :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2014-10-30 22:16
#13

#12 Kan bara hålla med.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: