Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 225 ggr
aggeelin
10/24/14, 5:11 PM

Helg igen, så skönt!

Jag har även denna vecka jobbat massor och nu ska jag snart åka och köpa något färdiglagat till kvällen. Vad ska du koppla av med i helgen?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
10/24/14, 5:17 PM
#1

Riktiga räkmackor blir det idag.

Testen av helgen är ett oskrivet blad🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
10/24/14, 5:20 PM
#2

Räkmackor, så smaskigt!

Vi har köpt ett kuponghäfte och ska köpa thaimat, "två-för-en". Sonen kommer (han har tråkigt utan barnen hemma) så det blir att köpa "fyra-för-två" då. 🙂

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
10/24/14, 5:24 PM
#3

#2 Det låter inte så dumt det heller😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
10/24/14, 5:36 PM
#4

Det brukar vara jättegott och minst två matlådor räknar jag med att det blir över.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Intehärutandär
10/24/14, 6:49 PM
#5

Vi ska till min kusin imorn och kolla baby-saker, sen fira av mormor - äntligen. Ska hämta hennes särbo på avdelningen också. Har inte träffat honom sedan julas. På söndagen lär det nog bli att bara vila efter lördagen.

citytjejen
10/24/14, 9:13 PM
#6

I morgon ska vi sova ut maken och jag, och äta långfrukost. Mer har vi inte planerat för dagen. Kanske en promenad eller en tur till Ikea! På söndag ska vi till min mamma, då är det pappas födelsedag, första födelsedagen sen han gick bort. Men det känns som att jag har en fin helg framför mig!

/Christina

Annons:
Upp till toppen
Annons: