Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 265 ggr
aggeelin
2014-10-21 07:01

Godmorgon tisdag 21 oktober

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2014-10-21 08:03
#1

Regn, regn, regn. Jag bara säger det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2014-10-21 08:43
#2

Godmorgon. 

Jag har i en timme trott att det var lördag. Usch, det känns knepigt att behöva kolla vilken dag det är och jag kunder verkligen inte få fram det utan att titta efter i almanackan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anders 50
2014-10-21 10:08
#3

Godmorgon!

Dimma här idag.  Ska snart ut en sväng igen, sen ska jag stå vid spisen ett tag, fick en påse fläskkotletter som måste tas omhand. Det blir många middagar att se framemot, gäller bara att få till såsen! 🙂

#2 Jag har gått och grunnat i ett par dagar på vilket nick en vän hade på ett forum vi var med på tidigare. Har det på tungan.  Såå irriterande! Men jag SKAA komma på det!   😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
2014-10-21 10:20
#4

God förmiddag 🙂

Riktigt gråväder här idag och 6 grader. Lovisa är fri från sin åkomma vad det nu var. Hon var i stallet igår kväll och idag är hon i skolan som vanligt. Hon bävar inför middagen, jag ska laga fiskgryta 😉 Hon har fått för sig att all fisk är oätlig och inför ridlägret i somras försökte hon få oss att fylla i "fisk" under rubriken allergier på anmälningsblanketten.

Nästa vecka är det höstlov för ungarna och då ska Lovisa vara på dagläger tre dagar med sitt stall. Hon har propsat på det och sagt att hon betalar 1400 kr som lägret kostar själv eftersom vi redan har betalat 4000 för ett ridläger i år. I morse var hon trött, då blev det mycket "kladd" runt ögonen 😉

Toyan
2014-10-21 11:07
#5

God förmiddag!

Vackert solsken på morronkvisten, men nu hopas molnen igen, är verkligen trött på regn.

Strunt samma vad det är för väder, ska ut på en promenad.

Ha en fin dag🌺

Intehärutandär
2014-10-21 15:51
#6

Jag började dagen med att bli väckt att klockan efter 4 timmars sömn, iväg till möte 9.00, för att upptäcka att det är imorgon. 

Fick använda frustrationen och sömnbristen till att diska, slänga sopor och greja lite istället. Vila pytteliten stund och börja med barnets hemmastudier, matlagning, diskning och nu står en mjuk pepparkaka i ugnen till mormors firande. Och vi håller på med skolarbete ännu. Är alldeles mör och trött, får se hur det blir med uppgifterna. Kan bli hur som helst.

Annons:
stina63
2014-10-21 19:46
#7

God kvälls

Idag har det varit fint höstväder tills jag skulle cykla hem. Då började de regna hehe, Men Så är de

Imorgon har jag semester, Ska på DrZivago eller vad de nu heter på Malmö Opera
Önskar er en skön tisdag

aggeelin
2014-10-21 21:26
#8

Sicken dag! Kom hem från jobbet kl. 20 och det regnade fortfarande när jag cyklade hem.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: