Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 256 ggr
Maria
9/29/14, 6:13 AM

Godmorgon måndag 29 september

Godmorgon.

Det är ganska varmt ute, nästan 15 grader och det är tacksamt då jag strax ska ge mig ut.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
9/29/14, 7:35 AM
#1

Godmorgon!

Här skiner solen och det är nästan 13 grader ute. Enligt prognosen ska det bli sol hela dagen. Härligt även om jag inte hinner titta ut idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
9/29/14, 7:47 AM
#2

God morgon 🙂

Sol och 10 grader här. Jag ska iväg till veckans första dialysbehandling. Ungarna har studiedag och då ska det pluggas. Om de inte gör sina uppgifter blir det ingen datortid idag 😉

stina63
9/29/14, 11:01 AM
#3

God morgon

Har två lediga dagar,. de är skönt för jag behöver vila upp mig. Håller på att tvätta ett måste om man vill ha rena kläder hehe,

Ha en skön solig måndag

aggeelin
9/29/14, 6:07 PM
#4

Godeftermiddag!! Hur  har ni det?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
9/29/14, 6:35 PM
#5

God eftermiddag Agge

Har betalat räkningarna de är skönt när de är gjort. Tvättat och städat lite. Varit iväg köpt nya tapeter till köket. Ska tapetsera om köket till helgen.,.

Anders 50
9/29/14, 8:50 PM
#6

Godkväll.

Har haft fullt upp idag. Började dagen med att visa folk från länsstyrelsen att jobb som gjorts här i naturreservatet inte fungerar. Dämmen som gjorts för att höja vattenståndet är fuskbyggen, vattnet rinner under.

Hade hunden med, nya Drevern, och han började jaga så pass att jag blev storligen imponerad. Kan bli en kul höst tillsammans med honom.

Sen var jag med och besiktigade ett sommarställe som är till salu. Det gick så bra så att nu är det sålt. Kanske för att jag lovade att vara "gårdskarl" i fortsättningen också?  😃 En kul sak är att nya ägaren är en Norrman som bor i Sverige och jobbar i Danmark. 😃

Och sent i kväll var jag hos grannen och bytte till mig en jättefin vakteltupp mot syltad squash. Han blev populär hos hönorna direkt. Nu har jag två tuppar och 7 hönor. Ska se om det inte blir mer fart på den gamla tuppen nu.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Annons:
Upp till toppen
Annons: