Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 153 ggr
aggeelin
9/22/14, 7:58 AM

Godmorgon måndag 22 sept

Godmorgon på er!

Nu känns det som om hösten är här. Inne är det 17 grader trots att vi eldade varmt igår kväll. Ute blåser det och regnar.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
9/22/14, 8:04 AM
#1

Som omväxling kan vi ha två trådar här! 😃

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
9/22/14, 8:10 AM
#2

Fortfarande är det mesta grönt ute och det blommar i krukor och plantering. Nu vräker regnet ner och den fina pelargonen därute har stjälpt omkull. Jag är snart påväg till jobbet och ska leta fram stövlar, regnjacka och regnbyxor inför cykelturen.

Önskar er en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
9/22/14, 8:58 AM
#3

Godmorgon!

Regnat inatt, men bara 3 mm. Kollar på morgon TV om insyltning m.m. Sen kaffe och till skogs.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
9/22/14, 10:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon ,13 grader här och blåsigt..inget väder att gå ut i trots sol efter regn!

Tänk att man får sitta i timmar vid terlefonen för att tala med vissa instanser, när man äntligen kommer fram blir man skickad till en annan och så börjar allt om igen😕

Mina fåglar kommenterade vädret i morse

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
9/22/14, 10:24 AM
#5

Glad att ha regnkläder!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Intehärutandär
9/22/14, 10:45 AM
#6

7 grader o rejäl vind kör vi på här. Blåst hela natten o smattrat av regn. MEN solen kikar fram!

Annons:
stina63
9/22/14, 5:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Härligt en morgontråd till .

flisan708
9/22/14, 7:59 PM
#8

God kväll på er! Haft en härlig dag här på Rhodos. Ikväll 26 grader. Varit till fjärilsdalen och ett till ställe som jag glömt namnet på. Det var ett gigantiskt kors med utsikt över ön. Vackert var det i alla fall. Nu börjar resan närma sig sitt slut. Åker hem på onsdag kväll. Tiden går så fort att man knappt fattar det. Njuter av denna underbara ö och rhodos stad, I love! Hört och läst om både regn och snö i Sverige. Burr! Ska njuta lite extra nu och få energi ! Ha en fortsatt trevlig kväll!

aggeelin
9/22/14, 9:13 PM
#9

#8 Ha det så gott de sista härliga dagarna!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
9/22/14, 9:33 PM
#10

Njut flisan av sol och värme,,,

Upp till toppen
Annons: