Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 446 ggr
Cristine
9/17/14, 5:29 AM

Godmorgon 17 september.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny dag!

Är du kry och pigg eller tar det emot att  gå till jobbet eller hemsysslorna/studierna

Ta en bit Choklad till kaffet och tänd några värmeljus, sätt på din älsklingslåt och ha sedan en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
*~HamsterHamster~*
9/17/14, 6:03 AM
#1

Jag har knappast sovit något i natten, jag vaknade med täppt näsa och hosta ich har dessutom nackspärr. Egentligen skulle jag haft sovmorgon eftersom skolan börjar 09:30 idag, men eftersom ingen bus kommer på niotiden måste man ändå gå upp klockan halv sex för att duscha och inse att jag inte har havregryn längre… och sedan ge sig iväg till bussen som kommer 07:05 För att sedan sitta i skolan i nästan tre timmar utan att det händer något, dessutom är jag så trött att jag kommer halvsova hela dagen -.-

Var tvungen att skriva av mig annars skulle jag exploderat ._. ingen fin morgon för mig^^

Tillägg: Jag fick just inse att alla mina jeans är söndriga… Bara mina svarta byxor är kvar kommer haft på mig dem tre dagar i rad -.-

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Maria
9/17/14, 6:13 AM
#2

Godmorgon.

Idag vet jag att det är onsdag i  alla fall😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[peter54]
9/17/14, 7:53 AM
#3

God morgon 🙂

Tittar in lite snabbt innan min sjukresetaxi kommer. Kylig morgon, just nu 3 grader, men solen är på gång bakom dimridåerna.

aggeelin
9/17/14, 8:03 AM
#4

Godmorgon, dimma här också. Här är det 7 grader och ska bli kring 17 idag. Fortfarande fina dagar.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
9/17/14, 8:24 AM
#5

Godmorgon.

Eftersom  det inte finns några trattkantareller på mina platser här hemomkring så ska jag  ta en tur idag till ett ställe några mil bort där jag hittade massor en gång när jag gjorde betesinventeringar.

Så det får bli dagens sysselsättning.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
9/17/14, 9:18 AM
#6

God morgon! Idag åker jag till Rhodos! Vid 1730 lyfter planet från Arlanda. Ska bli så skönt! Ska fixa med ett Vodafone surfkort när jag kommer ner, så man kan surfa billigare därnere. Så gött att ha semester! Ha det bra allihopa !

Annons:
Mooniq
9/17/14, 12:15 PM
#7

Midda!.. har gjort en långpromenad, har en ledig dag så nu ska jag börja tvätta fönster, starta tvättmaskinen och diskmaskinen, Katten har hittat soffan och solen skiner ☀️😃😎 Ha en härlig dag allesammans..

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[JenniN]
9/17/14, 12:22 PM
#8

Godmorron världen! Vilket underbar dag. Solen skiner och det är halvkyligt ute. Perfektion.

citytjejen
9/17/14, 1:19 PM
#9

God middag! Fins höstdag även idag.
Jag jobbar ju hemifrån numer så kl sju i morse satte jag mig vid datorn. Tog en paus för powerwalk och iFokus men snart tar jobbet vid igen🙂

Ikväll ska jag och min käre man ut och äta på en tjeckisk krog, det blir gott!

/Christina

Cristine
9/17/14, 1:39 PM
#10

Hejsan svejsan så här på eftermiddagen efter en nu tidigt intagen lunch (normal tid kl 3-½4) så ska jag ut och slänga in ved som vi fått av de underbart snälla  grannarna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
9/17/14, 5:51 PM
#11

God kvälls på er

Arbetsdagen slut för idag. Sitter här funderar om jag ska meditera eller inte. Eller fylla badkaret med vatten tända lite ljus där inne läsa en bok. Eller ska jag diska för disken kallar hehe. Svårt val 😂

Upp till toppen
Annons: