Annons:
Etikettfritid-och-hobby
Läst 466 ggr
Cristine
9/16/14, 2:38 PM

Revy

Gillar du att se sådana?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[peter54]
9/16/14, 2:41 PM
#1

I allmänhet nej, alldeles för tramsigt. Undantaget är Hasse & Tages revyer. Dem kan jag se hur många gånger som helst. 🙂

Intehärutandär
9/16/14, 4:02 PM
#2

Ja ! Älskar både gamla o nya. På tv och live.

Maria
9/16/14, 4:21 PM
#3

Jag gillar ju Krister och Stefan och Dag-Otto😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
9/16/14, 5:34 PM
#4

De enda revyerna jag sett live är Svea Hund 1976 i Stockholm och Nils Poppe i  en revy på Lisebergsteatern 1979/80 .

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mirinda
9/16/14, 7:00 PM
#5

Jag instämmer med Peter, både om tramset och om Hasse och Tage. Deras texter är briljanta.

Jag vill lägga till mina gamla favoriter Magnus och Brasse. Var det någon som såg Varning för barn när den gick på TV nyligen? Jag kan lyssna på Verkmästaren i magen hur många gånger som helst. Jag skrattar gott åt en del av Povel Ramels sångtexter också.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

citytjejen
9/17/14, 2:55 PM
#6

Det beror på vad det är för typ av revy Stefan och Krister och liknande tycker jag inte alls om. Däremot älskar jag Hasse och Tage, exempelvis så är 88-öresrevyn fantastisk tycker jag!

/Christina

Annons:
signemo
9/17/14, 3:14 PM
#7

Ja visst tycker jag om revyer. Men precis som med allt annat så fins det ju revy och revy. Nån tycker man om andra inte.

Var rädda om varandra

Afturelding
9/18/14, 7:46 AM
#8

Jag avskyr alla former av buskis, men andra revyer kan jag se.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: