Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 410 ggr
Maria
8/31/14, 8:04 AM

Godmorgon 31 augusti

Idag är det sista sommar dagen enligt "min egen" kalender.

Det har regnat ordentligt inatt igen men just nu är det uppehåll.

Jag ska på 13-års kalas idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Anders 50
8/31/14, 8:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon!

Oj vad det regnar. .

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
8/31/14, 8:45 AM
#2

#1 Det står verkligen som "spön i backen"

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Intehärutandär
8/31/14, 8:48 AM
#3

Vaknade 6:30 !! Okristligt! Inte av kissnödig hund, utan av en dundersnuva. :( Fick ingen luft och kräktes litet för att få luft. Har ju sviter efter lunginflammation. Solen skiner och det ser ut som härligt höstväder. Jag ligger nedbäddad och får sucka.

aggeelin
8/31/14, 9:09 AM
#4

Godmorgon! Solen skiner och nu ska vi och våra gäster snart äta frukost.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
8/31/14, 9:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon

Så var de sista augusti, Tiden går fort, Inatt har de åskat, vaknade av de Men somnade om, Sen läser jag på nätet hur mycket de har regnat här över Malmö, Där bussar som står under vattnet under broar, bilar ägaren har fått lämna bilarna simmat iväg.

Snövit79 Du får krya på dej.

Maria
8/31/14, 9:43 AM
#6

Såg att jag skrivit en särskrivning i första inlägget. Jag som avskyr särskrivningar😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
8/31/14, 9:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här har det regnat men nu är det uppehåll. Katten har regnläge = fönsterplats, för då kan man spana o sova nästan samtidigt.. Jag ska roa mig med att städa kökskåpen för det var längesen.. och gissar att i vanlig ordning blir det en eller två påsar som ska till återbruket på soptippen - jösses vad man samlar på sig bra-å-ha-saker.. hm… 

Ha en bra dag allesammans 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

flisan708
8/31/14, 10:39 AM
#8

God förmiddag! 12 grader ute. Igår brann mikrovågsugnen, köpte den när jag flyttat hemifrån och det var längesedan. Idag blir det att plocka och greja lite. Förkylningen hänger i än. Avskyr dessa förkylningar som kommer på hösten. Många av er har er semester bakom er men jag börjar snart närma mig min. 12 september är sista arbetsdagen sedan väntar fyra veckors semester. Gud vad jag längtar tills det. Önskar er alla en fin söndag!

[peter54]
8/31/14, 10:59 AM
#9

God förmiddag 🙂

Här är soligt och 17,5 grader, perfekt uteväder för mig, så jag stannar inte inomhus längre än nödvändigt 😉

Maria
8/31/14, 11:02 AM
#10

Så fina bilder på era livsnjutare till katter❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

stina63
8/31/14, 11:20 AM
#11

Hehe maria Sovande katter Som njuter av livet 😃

Toyan
8/31/14, 11:53 AM
#12

God förmiddag!

Har sovit som en stock, har visst regnat som det ser ut och fortfarande kommer det nån skur.

Krya på er snovit och flisan.

Söta katter Stina och Mooniq🙂

Cristine
8/31/14, 12:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

God..oj är det eftermiddag redan, eller när börjar den?

Jag måste skaffa fler gula lupiner, de blommar ännu!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
flisan708
8/31/14, 4:29 PM
#14

#12 Tack! Hoppas förkylningen försvinner snart.

stina63
8/31/14, 4:54 PM
#15

Så här ser de ut på vissa ställen i Malmö,,,

aggeelin
8/31/14, 5:38 PM
#16

Hemskt! Jag har sett bilder på bussar med vatten nästan upp till taket och människor som simmar från sina bilar.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
9/1/14, 1:15 AM
#17

Godkväll/-natt!

Den här dagen gick väldigt fort! Mamma åkte hem till Sthlm för ett par timmar sedan, och vi har kikat på film och snaskat ostbricka, kex och hembakt bröd ikväll.. Snart dags att nanna kudden. Godnatt allihop!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: