Annons:
Etikettfniss-och-gapskratt
Läst 458 ggr
stina63
2014-08-23 10:12

Antirynksmedel

Jag har funderat och ibland så köper jag dom där antirynks medel allt vad de heter, Just för att testa se om de fungerar eller ej. Tänker att om de inte fungerar så kan man ju lämna tillbaka de. Men än har jag inte märkt att de inte fungerar hehe,,

 Här är beviset Förre användningen

Och Efter användningen

Kanske jag använde lite för mycket antirynksmedel Gapskrattar

Annons:
[tk1971]
2014-08-23 10:19
#1

Hehe… det var ju effektivt 🙂

Jag har själv aldrig använt sånt, trots att jag tillhör målgruppen. Jag gillar inte att kladda in en massa krämer i ansiktet eller nån annanstans. Det blir så… kletigt, och det gillar inte jag.

Men så får jag lida av det ibland också… jag får extremt torra händer. Jag minns när jag skulle skaffa pass senast. Då ska man ju lämna fingeravtryck. Det klarade inte jag, för jag var så torr om händerna. Inte ens när de smetade på handkräm på mina fingertoppar funkade det. Till sist funkade långfingrarna i alla fall någorlunda, men jag tror inte avtrycken var godkända egentligen.

Intehärutandär
2014-08-23 10:29
#2

Haha, vilket roligt inlägg. Du fann ett riktigt effektivt medel. Jag använder inget sådant. Har bra gener, återfuktar inifrån och ut. Äter mycket grönt (veg), aldrig rökt, undviker solen (går promenader, klipper gräs m.m. pressar ALDRIG) osv. Lider dock av inre stress, fast det syns tack och lov inte. :-) Man borde prova sån "hittepåsalva" på ett gammalt torrt gummiband. Blir det som nytt, så ska jag tänka på saken. ;-)

stina63
2014-08-23 10:33
#3

Hehe lite skämt lite allvar, Nä jag brukar inte köpa de. Lite skoj som jag skrev de., Men för mej går de lika bra att använda vanligt hudkräm eller annan mjukgörande medel. Men rätt skoj är de ändå.
Fick den här idéen efter sett reklam där dom visar Hur snabbt de går bli av med rynkor allt. Bara smeta på; En bild innan hur man såg ut sen en efter man ha använt de. vips så blev dom 10 år yngre.😃

Maria
2014-08-23 12:27
#4

Haha, va roligt😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Cristine
2014-08-23 12:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

He he he, där gjorde du en kul grej kära Tina!

Mycket humbug må jag säga, det tar lång tid för en kräm att göra någon nytta, jag köpte förra året en salva som används till Brännsår och kroniska sår. Eftersom det inte finns några ärr kvar efter såren så använder många salvan till rynkor och jag är en av dem. En negativ sida är att salvan är så fet, de har blandat i mineralfett i pulver, men jag använder den när jag vet/tror att ingen ska komma annars blandar jag med vanlig hudkräm

Jag är väldigt nöjd med de jag blivit av med och har inga djupa sådana  med mina  73 år.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
2014-08-23 13:12
#6

Jag har alltid sett väldigt ung ut och de flesta har förvånats över min ålder men när jag blev sjuk så tog det en drastisk vändning.

Hela jag åldrades ganska abrupt och håret grånade samt att hyn och resten hängde med.

Det är bara att gilla läget tycker jag. Jag smörjer mig för att inte bli för torr men att ha några önskningar om föryngrande effekt har jag inga.  Det tror jag är rena rama försäljningsknepen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Cristine
2014-08-23 13:28
#7

Jag blev förfärligt rynkig när jag fick artrosen och ännu mer för att jag drack så lite vätska, jag ville ju inte springa ofta på toan när jag hade så ont överallt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

citytjejen
2014-08-23 13:28
#8

Haha, så kan det gå när man tar för mycket antirynkcreme😃
Jag har inga rynkor då jag är blott 39 år fyllda 😎 och mina föräldrar och mor/farföräldrar har/hade inte så mycket rynkor så det bådar gott tror jag…

Använder en creme från Lumene som heter Time freeze, men har den främst för att jag tycker den är väldigt bra och för att den har en god doft!

/Christina

[Ztevo]
2014-08-23 14:36
#9

🙂

Någon sa att om man har torra armbågar, kan man smörja dem med insidan av ett bananskal.

stina63
2014-08-23 21:40
#10

Hehe ja visst ibland får man skoja lite. Reklam är reklam inget annat, En försälningsreklam. Men De är rätt roligt ändå när många köper de. Just för att testa se om de fungerar.
Jag har inga rynkor alls. Ända jag har är skratt rynkor dom får bli där dom är.  Mamma har inga Men pappa har lite.

Anders 50
2014-08-23 22:04
#11

Föredrar nog "Före" bilden ändå.  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
2014-08-23 22:34
#12

Tack Anders De gör jag med.. Den tiden innan den har varit. Jag tänker varje skrattrynka finns en historia.  😃

XxKimxX
2014-08-24 09:11
#13

För det mesta så handlar det om ett orealistikst ideal för kvinnor. När blev rynkor någonting dåligt? Det är så vi människor ser ut.

"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray

Annons:
stina63
2014-08-24 14:09
#14

Ja så är de,, Vi ser ut så har alltid sett ut så,

Upp till toppen
Annons: