Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 212 ggr
Maria
8/22/14, 6:20 AM

Godmorgon 22 augusti

Godmorgon på er.

Här i Göteborg så är det i skrivande stund 12 grader och jag känner mig så ruggig😉

Det är i alla fall fredag och det får vi vara glada för.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
8/22/14, 7:19 AM
#1

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
8/22/14, 7:46 AM
#2

Godmorgon!

Här sitter jag och funderar på vad vi ska äta imorgon när nya säsongen av Doctor Who börjar. De olika regenerationerna äter dock bara äckliga saker, som fiskpinnar med vaniljsås 😃 Kanske får vi äta selleri.

Idag ska jag spela TV-spel och läsa iallafall.

Ha en bra fredag och helg!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
8/22/14, 7:50 AM
#3

11 grader har vi här. Burr.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
8/22/14, 10:17 AM
#4

Godmorgon!

11,5 här, och det regnar, har gjort så sen det ljusnade.

Har varit ute i regnet tills nyss. . . kläderna hänger nu vid vedpannan och torkar.  Men så blir det stekt and till middag också. 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[tk1971]
8/22/14, 10:30 AM
#5

Gomorron! Var just ute på promenad i skogen med hunden. Det ser ut att bli ett bra svampår, det fanns en massa soppar.

Det är en fröjd att gå på skogspromenad med den här hunden. Har man haft en dragig hund så vet man vad jag menar. Min hund drar inte ett dugg och hon tar kontakt med mig med jämna mellanrum. Men så bestämde jag mig redan från början att vi tränar extra mycket på kontakt och koppelgående.

Intehärutandär
8/22/14, 11:55 AM
#6

Jag är förbaskad och ledsen idag! Mormors karl åkte in på lasarettet i förrgår pga bensår. Han bor på hem och de har struntat i att ge honom sjukgymnastik (rullstolsbunden). Så idag är han amputerad. Han är verkligen ett typ exempel på hur deprimerande hem är nu för tiden. Från att vara social känd handlare, till att sitta inlåst på ett litet rum hela dagarna. Mormor vägrar sättas där. Ett skott mellan ögonen hellre, brukar hon säga. Då hennes mor satt på samma hem, så hade de olika aktiviteter som sång, vävning, måleri, växter osv.

Annons:
Toyan
8/22/14, 12:33 PM
#7

God middag!

Nu har jag bott några dagar i mitt nya hem, mycket plock och fix återstår,känns som att jag kommer att trivas🙂

#6 Det är verkligen sorgligt hur många gamla har det Snovit, det är inte värdigt😕 Kram på dig.

Ha en fin dag och trevlig helg allihopa🌺

Nadesch1
8/22/14, 12:40 PM
#8

God dag! Hallååå alla! I 3 veckor sedan åskan gick och strömmen så har jag använt Nadesch.s dator för min stängde av med ett Go to sleep varje gång jag försökte sätta igång den. Varannan dag har jag försökt få igång den men icke sa Nicke. Igår stängde Nadeschs dator ner..ingen proxyserver, jag sitter och försöker fixa det då jag hör ett ljud från min dator, jag slår på den och DEN FUNKAR Cristine

Universum är mitt hem

        Nadesch
Cristine
8/22/14, 3:46 PM
#9

#6 Jag blir s..tförbannad när jag läser ditt inlägg, först och främst för att hasn inte fått någon gymnastik och för det andra finns det bot för bensår nu för tiden,det har jag bevis för som fick ett enormt sår på vänster ben som gick ända in till själva benpipan (kallbrand). Det har jag botat med ett medel från utlandet..finns också Sverige nu men mindre starkt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: