Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 644 ggr
Maria
7/27/14, 7:18 AM

Godmorgon 27 juli

Godmorgon alla. Jag har varit uppe en timme ungefär och det är sååå skönt ute. 19,4 grader bara😉

Min man ska jobba idag så jag har egentid haha.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
7/27/14, 7:41 AM
#1

Mårning. Igår kväll brakade äntligen åskvädret loss i Brastad och det regnade till o från hela kvällen igår.. Jag bara njöt! I morse vaknade jag till åskmuller men det var nog bara tomt hot - grå himmel, inget regn och inget muller på ett stund nu.. Åska är det bästa jag vet..  jag sitter som en unge med näsan i rutan o kollar blixtar..Behagligt väder och "bara" 22 grader inomhus  😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Cristine
7/27/14, 8:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Gomorron!

25 grader här men lite disigt och jag ser att det fläktar som tur är. Jag får se vad som händer, Ha en lugn dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
7/27/14, 9:35 AM
#3

God morgon!

Vacker bild Cristine.   Här är det mulet, kanske blir det åska, 24 grader ute 29 inne🥵

Idag ska jag umgås med familjen🙂

Ha en riktigt fin söndag🌺

[Sisa]
7/27/14, 9:40 AM
#4

Godmorgon! Det varma vädret fortsätter också här…visst är det skönt med sommar? Ha en fin söndag!

Cristine
7/27/14, 1:22 PM
#5

Sol och 30 grader!🥵

Tack Toyan!🤗

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
7/27/14, 1:26 PM
#6

God eftermiddag 🙂

Vi har mulet och kvavt väder och det har kommit en regnskur, men det är mycket varmare än de 22 grader de hade utlovat, just nu är det 28 grader.

Annons:
flisan708
7/27/14, 3:49 PM
#7

God eftermiddag! 27 grader och sol. Nu längtar jag efter regn och ruskväder några dagar. Tycker solen är underbar när jag är ledig men nu när jag jobbar så hade det gärna fått vara sämre väder. Vet man inte ska klaga men kan inte låta bli. Idag har jag och en väninna varit och tittat på strutsar och ätit lunch där. Det var trevligt. Ha en fortsatt trevlig dag!

Anders 50
7/27/14, 9:02 PM
#8

Gokväll!

Nu har det åskat klart här så jag vågar plugga in modemet. Mycket värre åskväder i em än det var igår.  Riktiga störtregn och hagelskurar. Jag tog faktiskt Arrak med och satte mig i bilen när det small som värst här. Har inte märkt några skador ännu.  Men så hade jag ryckt ur sladdar till kyl, boxar TV. . ja allt viktigt innan.

Och det verkar som åskovädret har slagit till lite olika uppåt landet enligt rapporter på facebook. 

#7 Strutsar är kul! (och goda) Köpte du med nåt frukostägg hem? 😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
7/27/14, 10:13 PM
#9

Godkvälls

Nu har jag ledigt en hel vecka. så skönt. Har jobbat helg, svetten har lackat av en, Tycker synd om de gamla för dom lider enormt…

Fick en chock idag. Mamma ringde frågade
Sitter du ner. Ja sa jag. Bra för pappa vill att vi åker alla till Ullared..
Jag är chockad. Han vill köra 20 mil När de är semester varmt ute lönen har kommet. Hehehe.. men han kan inte åka iväg så länge.. Emil kan inte vara själv så länge. Deras hund . Så jag föreslog vi skulle till skogen i stället eller annat utflyktsmål. Får se vad det blir i morgon
Den här bilden tog jag i kväll. såg så fin ut Nu tycker jag de ser ut som vingar… Men något regn har inte kommet här i Malmö ännu
Foto

Anders 50
7/27/14, 11:00 PM
#10

#9  Förstår att du är orolig för Pappa! 😃  Fin bild!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
7/27/14, 11:08 PM
#11

* 10 Anders jag är likandan själv.. Har varit där en gång.. Dröjer innan jag åker dit Anders😃

flisan708
7/29/14, 10:57 AM
#12

#8 Blev inget ägg med hem men jag åt en god sallad med rökt strutskött. Det var gott.

Anders 50
7/29/14, 1:06 PM
#13

#11 Samma här! Var där 2002, ryser än idag när jag tänker på upplevelsen!  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Annons:
Upp till toppen
Annons: