Annons:
Läst 4195 ggr
[Sisa]
2/27/13, 8:48 AM

Nya medlemmar

har tillkommit här på LK.

Självklart vill vi veta mer om vilka Ni är, hur Ni hittade hit och vad Ni annars gör i vardagen.  Våra gamla medlemmar känner vi väl..nu vill vi lära känna Er!

Så..gör en presentation av Er själva, med eller utan foto.     🌺

Annons:
[typellisch]
2/27/13, 9:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ellen heter jag och blir 23 år i sommar, bor i Södertälje.
När jag skaffade hund fick jag tipset om iFokus och så gick jag bara igenom listan på alla forum som fanns och klickade in här.. det är mer på senare tid jag engagerat mig här då det är trevlig stämning och nåt som passar mig helt enkelt :).

Jag pluggar upp min matematik hemifrån då jag har min hund på 7 månader (har inte varit världens bästa på ensamträningen direkt, lite surt men så är det) och det går lite trögt i omgångar men jag gör mitt bästa :). Jag tycker om att vara med min hund då hon är min bästa vän, hon är en Kinesisk Nakenhund. Vi brukar ta långa promenader men hon har varit rätt torr över helgen så det har blivit värre efter promenaderna så vi har bara varit ute max 20min/dag i några dagar nu men nu har det lagt sig så idag ska vi gå en halvtimme hade jag tänkt mig, försöker vara ute en timme/dag nu på vintern med henne :). Blir längre sträckor på sommaren såklart.

Annars umgås jag med vänner och familj. Håller på att rensa mitt liv på saker jag inte använder längre.. det tar ett tag att gå igenom mina saker men det går framåt och det känns bra att göra en sådan stor förändring i ens liv :).

/Ellen

[Nåjd]
2/27/13, 9:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej på dig Sisa 🙂

Har vart med tidigare på i fokus till och från men då mest dom andliga sajterna,tittat in här har jag gjort nån gång men nu tog jag mig tid och hittade så mycket trevligt så kanonkul att hitta er på LK.