Annons:
Läst 4195 ggr
[Sisa]
2/27/13, 8:48 AM

Nya medlemmar

har tillkommit här på LK.

Självklart vill vi veta mer om vilka Ni är, hur Ni hittade hit och vad Ni annars gör i vardagen.  Våra gamla medlemmar känner vi väl..nu vill vi lära känna Er!

Så..gör en presentation av Er själva, med eller utan foto.     🌺

Annons:
[typellisch]
2/27/13, 9:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ellen heter jag och blir 23 år i sommar, bor i Södertälje.
När jag skaffade hund fick jag tipset om iFokus och så gick jag bara igenom listan på alla forum som fanns och klickade in här.. det är mer på senare tid jag engagerat mig här då det är trevlig stämning och nåt som passar mig helt enkelt :).

Jag pluggar upp min matematik hemifrån då jag har min hund på 7 månader (har inte varit världens bästa på ensamträningen direkt, lite surt men så är det) och det går lite trögt i omgångar men jag gör mitt bästa :). Jag tycker om att vara med min hund då hon är min bästa vän, hon är en Kinesisk Nakenhund. Vi brukar ta långa promenader men hon har varit rätt torr över helgen så det har blivit värre efter promenaderna så vi har bara varit ute max 20min/dag i några dagar nu men nu har det lagt sig så idag ska vi gå en halvtimme hade jag tänkt mig, försöker vara ute en timme/dag nu på vintern med henne :). Blir längre sträckor på sommaren såklart.

Annars umgås jag med vänner och familj. Håller på att rensa mitt liv på saker jag inte använder längre.. det tar ett tag att gå igenom mina saker men det går framåt och det känns bra att göra en sådan stor förändring i ens liv :).

/Ellen

[Nåjd]
2/27/13, 9:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej på dig Sisa 🙂

Har vart med tidigare på i fokus till och från men då mest dom andliga sajterna,tittat in här har jag gjort nån gång men nu tog jag mig tid och hittade så mycket trevligt så kanonkul att hitta er på LK.

Andligt inriktad förtids pensionär pga arbets skada för många år sedan.47 år och bor med mina fyra underbara katter på en gård i Leksand.Naturliv,bak,mat,resa är stora passionen som jag aldrig tycks få nog av.

Full i tusan och på tok för impulsiv med det mesta men äch det får man bjuda på när det blir lite tok.

I fokus hittade jag till första gången 2008 och sen har det vart lite av och till men med så många härliga medlemmar på olika sajter kommer man snart tillbaka igen.

En liten kort presentation och mer lär ni känna mig i tådarna och det ska bli kanontrevligt att lära känna er alla här inne.

Allt gott till er ❤️

aggeelin
2/27/13, 9:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Välkomna hit!! 🌺🌺

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Nåjd]
2/27/13, 9:17 AM
#4

Tackar så mycket aggelin 🌺

[Sisa]
2/27/13, 9:28 AM
#5

Välkomna..säger jag med!    🌺

[typellisch]
2/27/13, 9:28 AM
#6

#3 #5 tack tack ☀️

Annons:
zabelle
2/27/13, 9:42 AM
#7

Välkomna hit! 🎈

Zabelle   

Cristine
2/27/13, 9:52 AM
#8

Roligt att se er här, välkomna!🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Nåjd]
2/27/13, 10:32 AM
#9

Tack så mycket snälla ni ❤️

stina63
2/27/13, 5:22 PM
#10

Välkomman härligt läsa om er i tråden

Anders 50
2/27/13, 7:31 PM
#11

Kul med nytt folk!  Välkomna hit! 👋

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

inisklo
2/27/13, 9:41 PM
#12

Tralla lalla laa kul att ha er här hos oss alla nya🙂 o självklart alla gamla,men jag vill oxå vara med här o önska ER NYA VÄLKOMMEN TILL OSS PÅ LK O HOPPAS ATT NI TRIVS MED MIG köh köh köö JAG MENAR SJÄLV KLART MED OSS👍

VÄLKOMMEN!

[peter54]
2/27/13, 10:16 PM
#13

Välkomna säger jag också 👋

Roligt med nya medlemmar och därmed nya personligheter med nya eller åtminstone andra infallsvinklar på livet och vad i det som var och en betraktar som sin livskvalitet.

Annons:
Maria
3/1/13, 7:54 AM
#14

Jag håller med. Välkommen🙂

Ju fler desto bättre. Roligt med en blandning av människor och livserfarenheter.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
3/1/13, 9:21 PM
#15

Det är blandningen som gör det roligt. Tänk om vi alla var lika! 🤔

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

inisklo
3/4/13, 7:57 AM
#16

#15…skämta lagom aggeelin…ys va hemst om vi all var lika.Att vara jag kan nu vara så jobbit till mig med😂

tito789
3/7/13, 8:39 AM
#17

Hej! Monika heter jag, 57 år i juni, gift, 3 utflugna döttrar, 3 barnbarn.Jag är förtidspensionär sedan 4 år,jobbade i ett familjeägd möbelfabrik, gjorde möbler i gustavansk stil bl.a.Jag var bas på ytbehandlingsavd. och förgyllare, förgyllde detaljer på möbler, enligt önskemål från kunder.Var även facklig.Nu går man hemma, sköter hund, man och hem, så gott det går!Försöker och få in rutiner och mål i vardagen.Saknaden efter mitt jobb och allt omkring är svår.Har fått backa från mycket.MEN, ska inte klaga, har det sååå bra, underbar man som är min klippa!🌺

[Sisa]
3/7/13, 8:41 AM
#18

# 17  Hej Monika,

och välkommen till Livskvalitét!    Tror Du kommer att trivas    🌺

tito789
3/7/13, 8:49 AM
#19

#18 hej Sisa, det tror jag med!😃

Anders 50
3/7/13, 8:57 AM
#20

Välkommen Monika! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Annons:
tito789
3/7/13, 9:01 AM
#21

Tack, #20!🙂

stina63
3/7/13, 10:39 AM
#22

Välkommen tito till LK

zabelle
3/7/13, 10:54 AM
#23

1092 medlemmar är vi nu! 👍

Välkomna hit alla nya medlemmar!

Zabelle   

Cristine
3/7/13, 12:08 PM
#24

Hej Monika och välkommen, jag har inte sett dej i trådarna men det är nog för at jag är på språng jämt och ständigt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
3/9/13, 5:11 PM
#25

#17 Monica, välkommen hit! 🌺

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

vestins
3/13/13, 3:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Hej..Eva-Britt heter jag..jag har varit med här tidigare..men många år sedan..Facebook har tagit över..men det här forumet..har jag alltid tyckt om.Jag är några år över 50.. har 4 barn 5 barnbarn och ett bonusbarnbarn..Jag älskar att resa..och umgås..med min familj..och vänner. försöker träna vattenympa 2 ggr i vekan..

..

Cristine
3/14/13, 11:31 AM
#27

Hej Eva-Britt kul att se dej här igen, jo så är det, facebook  drar många till sej och de flesta har svårt att ta sej därifrån, jag var inne ett år men skrev bara 2 ggr sedan gick jag ur.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
vestins
3/14/13, 2:34 PM
#28

Tackar.. jag känner lite med facebook..att det är väldigt många läsare..men kan nog inte låta bli..att vara där..har fått underbara vänner som jag nog aldrig ..har träffat annars.. det finns så många forum,,det växer så det knakar.. men jag ska höra..i alla fall med en..om hon vill var med här..hon vill skriva och var med på noterna när någon skriver..och skriver man vill man ha ett svar dock..

zabelle
3/14/13, 2:52 PM
#29

#28 Hej Eva-Britt och Välkommen tillbaka. 😃 

skillnaden mellan iFokus och FB är just att på FB kan du själv styra över vilka som kan läsa det du skriver och se de blider du lägger ut.
Här har man ingen aning vem som läser. Då blir man lite försiktigare hur "personlig" man vill vara kanske.

Zabelle   

[Sisa]
3/14/13, 6:17 PM
#30

# 26   Hej Eva-Britt,

välkommen till oss!      🌺

aggeelin
3/14/13, 7:20 PM
#31

#28 Välkommen hit!

En annan skillnad är, tycker jag, att här går det att ha långa trådar att "prata" i. Facebook är ofta bara korta kommentarer.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
3/14/13, 8:02 PM
#32

Välkommen Eva-Britt! 🙂

#31 Nja…ibland kan det bli riktigt långa om man hittar på nåt kul!  😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
3/14/13, 8:31 PM
#33

#32 Det lyckas du ofta med 😃

Zabelle   

Anders 50
3/14/13, 10:42 PM
#34

#33 Man blir som de man umgås med… 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Annons:
Caroline L
3/26/13, 9:44 PM
#35

Hej på er 🙂

Jag blev nygligen medlem på iFokus, mest för att titta in på rid och häst sajterna. men hittade hit och bestämde mig för att bli medlem här. Livskvalitet verkar som en bra sida med stämning för.. livskvalitet. 🙂

Caroline heter jag och blir 19 år nu i april. Just nu går jag en utbildning att bli barnskötare på dagis.. har långtidspraktik där och trivs så bra med barn. Jag trivs med att se deras utveckling, leka med dom och gillar det sättet hur dom kan få mig skratta. Efter den utbildningen är klar ska jag vidareutbilda mig till förskollärare, med inriktning på 1-3 år barnen.

Jag har en häst som jag njuter av att vara med. Hon ger mig livskvalitet och många lugna stunder. Det är så underbar att rida ute i naturen tillsammans med henne och att sätta upp tävlingsmål med henne får mig så engagerad och glad.

På min fritid umgås jag mycket med familjen, mina underbara vänner och min pojkvän. Jag gillar även att bara koppla av med ett varmt bad eller ligga i soffan och kolla på mina favorit serier.. som desperate housewives eller merlin. Varannan fredag brukar jag även gå ut och festa med mina vänner vilket jag tycker är riktigt kul. 🙂

Jag gillar att njuta av livet och hitta dom underbara guldkornen som gör livet så mycket gladare. 🌺 Som att få rosor helt spontant av sin pojkvän eller ett samtal att närstående saknar en. 

/ Caroline


Anders 50
3/26/13, 10:20 PM
#36

Välkommen Caroline! 🌺 Kul med ännu en ungdom bland oss gamlingar! 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Caroline L
3/26/13, 10:40 PM
#37

Tack Anders… det är nyttigt med varierande åldrar! 🙂


zabelle
3/27/13, 7:36 AM
#38

Hej och Välkommen hit Caroline :)

Zabelle   

[Sisa]
3/27/13, 9:16 AM
#39

Välkommen Caroline..kul att Du hittat hit!     🌺

aggeelin
4/5/13, 8:46 PM
#40

Hej CarolineL och välkommen hit. Kul bild, ett öra!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Caroline L
4/5/13, 11:42 PM
#41

Visst är örat otroligt fint aggeelin? 😃


Annons:
aggeelin
4/6/13, 12:04 AM
#42

#41 jÄttefint öra!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
4/7/13, 2:43 PM
#43

.😃Hej Carolin, roligt att se ännu ett nytt ansikte..Öra här bland oss, du är så välkommen och säger som Anders skönt med ungdommar bland oss gammlingar.👋

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
4/25/13, 12:07 PM
#44

Är väl inte direkt ny här, men jag har nytt konto sen ett tag.

Jag gick med iFokus 2009. Bytte konto för ett tag sen då jag lämnat all skit bakom mig och det nya livet framför mig lyste som en stark solGlad

Är Sajtvärd för världens bästa sport Bandy. 

Gillar som sagt bandy, fiske och foto. 

Jag har världens bästa fru (giftemål 12-12-12 magiskt va?) och två underbara katter vid namn Wilma & Wilda. De är 50% Maine Coon och 50% Ragdoll.

När det gäller det paranormala så har jag både sett och upplevt de märkligaste former av energier.

Jag har även sett UFO några ggr, varav den senaste gången skedde för ca två veckor sen. 

Finns andevärlden? Svar ja.

Finns aliens? Svar ja.

[Sisa]
4/25/13, 7:52 PM
#45

Välkommen VSK..kul att ha Dej här!     🌺

[VSK]
4/25/13, 8:48 PM
#46

Tack tack 🙂

Cristine
4/27/13, 6:13 AM
#47

Välkommen VSK, kul med ännu en kille bland oss tjejer😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
4/27/13, 11:46 AM
#48

🙂

Annons:
[Adelina]
5/1/13, 6:32 PM
#49

Hej, jag är en kvinna på 44 år som är mamma till 2 små flickor. Okej, inte riktigt småa för dom är 17 och 12. Men nog om det. Jag bor i Pori även kallat Björneborg i Finland. Jag har en underbar man som är 51 år och som jag älskar av hela mitt liv. På min lediga tid brukar jag ägna mig åt att gå ut på promenader, besöka mamma och svärmor och njuta av livet som det kommer och går. Jag heter Adelina Mikaela och efternamnet kan ni klura ut själva om ni får lust och tid. Jag jobbar på terveystalo där jag ger ut tider till folk som är sjuka eller behöver vård på något vis. Här var lite kort om mig och ha en trevlig fortsatt dag. 🙂

Mvh. Adelina

[Sisa]
5/2/13, 2:15 PM
#50

Välkommen Adelina!

Ser fram emot att lära känna Dej. 

 Hoppas Du kommer att trivas här på LK!    🌺

chik
5/9/13, 9:36 PM
#51

Vinkar'Till alla nya. O önskar er välkomna..😃

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
5/9/13, 9:49 PM
#52

Välkommen Adelina (vackert namn)kul att du tagit dej hit och har med en bit av Finland!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
5/9/13, 9:57 PM
#53

Verkar som Adelina gjorde en kort visit på iFokus, för hon finns inte längre här.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
5/13/13, 10:43 AM
#54

Det var ju synd!😕

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
5/13/13, 2:11 PM
#55

Tycker jag med..synd!   😕

Annons:
aggeelin
5/13/13, 5:48 PM
#56

#53 Hur vet du att hon försvunnit? Kanske kanske kommer hon tillbaka! 🙂

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
5/13/13, 6:14 PM
#57

#56 Kolla på hennes profil…

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
5/13/13, 9:45 PM
#58

#57 det var ju skumt!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mirinda
6/16/13, 2:57 AM
#59

Presentationer är jag usel på. Titta in på min medlemssida, så står det några rader.

Är en tant - obs! Jag gillar att kalla mig för tant. Vi behövs. Det finns så mycket tjejer i alla åldrar. Jag är född på 60-talet. Ibland känner jag mig som ett levande fornminne.

Jag tycker; precis som ni som skrev här ovan; om när olika människor i helt olika åldrar kan träffas och utbyta tankar och idéer om hur livet blir mer njutbart.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

aggeelin
6/16/13, 10:55 AM
#60

#59 Välkommen hit Mirinda!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
6/16/13, 1:01 PM
#61

#59 Välkommen! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mirinda
6/16/13, 2:46 PM
#62

Tackar!

Jag tror att det finns lika många idéer om vad livskvalité är som människor att fråga. Jag ska ge ett exempel på vad jag tycker. Det kan samtidigt få vara istället för en presentation, för nedanstående säger en hel del om vem jag är:

Ju mer jag funderar på det ju gladare blir jag.🙂 Vad jag sitter och filosoferar över i solskenet idag är bl a att det är så skönt att kunna glädja sig åt små saker. Ni vet, sånt som andra tycks ta för givet.

I morse när jag vaknade hade jag två friska ben att ta mig upp ur sängen på. Jag har en familj att äta frukost med.

På balkongen har min ompysslade ros fått en stor fin knopp. Min sambo snickrar en hylla till balkongens småkrukor med kryddörter i.

Jag har en dator och kan möta er andra här på iFokus, när andan faller på. Och i vårt kylskåp finns ingredienserna till en god söndagsmiddag.

När kvällen blir sen har jag en skön säng att sova i, när jag kramat mina nära och kära godnatt.❤️

Ja, ni förstår hur jag menar, eller hur?

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Annons:
Anders 50
6/16/13, 8:15 PM
#63

Jodå..jag förstår! Tänker i samma banor, är glad för varje ny dag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
6/17/13, 10:10 AM
#64

#59 Välkommen hit!! 🙂

#62 Det är precis så det är, de små nära tingen som betyder mest och som är viktigt för Livskvalitén 🌺

Zabelle   

[Sisa]
6/17/13, 7:30 PM
#65

# 59  Välkommen..hoppas Du kommer att trivas!     🙂

Ixectrona
6/23/13, 9:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#66

Jag är en tjej/kvinna på 22 år. Bor ensam och har haft problem med depression i flera år nu - inte kliniskt deprimerad och har inte gått till psyk om det (gick till psykolog och ungdomshabilitering i tonåren men har tröttnat på det), men jag har haft några hemska perioder ungefär två gånger om året de sista åren.

Varje gång är det om mer eller mindre samma saker - brist på utbildning (får mig att känna mig meningslös), sysselsättning, sällskap (har inga vänner, bara min syster och nu även min mamma att umgås med ibland), en känsla av att mitt hem är ett fängelse, och så vidare.

För några månader sedan ville jag på allvar ta tag i mitt liv, men jag lyckades inte göra något åt det snabbt nog. Blev i går dumpad av min första "kärlek" av just den anledningen - att jag inte verkar ha ett eget liv. Mår alltså inte alls bra just nu, men det är inte bara därför jag kommer hit, utan främst för det stora problemet jag haft i flera år redan, och som jag på allvar ska försöka göra något åt nu.

Anders 50
6/23/13, 9:44 PM
#67

Välkommen hit! Hoppas vi kan vara till hjälp av någon form, här finns så många trevliga människor.

Fin bild förresten, väldigt vacker klänning. (eller vad det heter….dålig på sådant 😉)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
6/24/13, 5:51 PM
#68

#62  Välkommen säger en gammal tant till en ung tant😃jag är snart 73

och jag är inte bara tant.

Jag är en galen tant som far omkring på en fyrhjuling och njuter av livet eller ligger på gräsmattan och rycker upp små plantor som inte ska va där. Om du är ett fornminne vad ska jag då

kalla mej..förhistorisk he he.

Vi är en väldigt blandad skara och det är det som gör sajten så varierad.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
6/24/13, 6:07 PM
#69

# Ixectrona

Varmt välkommen! Det är tråkigt att höra att en ung vacker tjej ska ha problem med sig själv. (Håller med Anders om klänningen).

Det händer med många ungdomar i dagens samhälle och jag undrar om det inte är för allt verkar så stressigt och instabilt, folk har knappt tid för varandra nu för tiden. Känsliga ungdomar tycker att de inte duger. Du behövs för de du har omkring dej och inte bara det du behövs också av alla från framtiden som väntar på dej

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Ixectrona
6/25/13, 12:35 PM
#70

Tack för välkomnandet och uppmuntrandet.🙂

(Och tack, men det är inte en klänning, utan helt enkelt en korsett med piratskjorta.😎)

chik
6/25/13, 5:28 PM
#71

Hej på er Nya. varmtvälkomna skall ni vara..

Håller med om Piratskjortan. Den är häftig.Wow.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mirinda
6/25/13, 11:54 PM
#72

#68 Tack för välkomnandet! "Ung tant"….. Smakar på uttrycket. Det smakar bra. Har liksom inte riktigt tänkt på det unga i tantlivet. Fast egentligen är det så att jag inte använder ordet TANT som andra.

När jag var liten sa man tant till kompisars mammor; Tant Lisa, Tant Rut och så vidare. Det var ett artigt sätt att uttrycka sig om en vuxen kvinna. Nu för tiden har ordet TANT kommit att bli näst intill synonymt med "kärring"; en sorts nedsättande ord om en äldre kvinna.

För mig är en tant en person som uppnått en viss mognad och satt sig över vissa fåniga konventioner. Det är en kvinna som struntar i att banta och köpa rynkkrämer (för att ge konkreta exempel på tant-fördelar). Istället gör vi tanter lite mer som vi vill, jämfört med när vi var yngre och försökte efterlikna andra och anpassa oss näst intill utplåning.

Vi köper större kläder nar vi lägger ut - gärna i stretchtyg. Och rynkor kommer vare sig man kletar ner ansiktet med svindyra kosmetiska produkter eller ej. Så jag försöker bli kompis med rynkorna. Det är förhoppningsvis så; att jag skrattat så mycket när jag blir en ännu mognare (och kanske rundare) tant; att mina rynkor helt enkelt är minnenas glädjespår i mitt ansikte.😕🙂

Det finns mycket mer att säga vad en tant är, enligt mig. Faktum är att jag håller på att samlar tanter på en liten lista. Det är en exklusiv samling mogna kvinnor i ett löst sammanhållet nätverk. Vi tänker inte ha någon formell föreningsstyrelse eller några organiserade möten. Men Tantklubben är på G. 😎

Den genuina tanten ska återupprättas. Vi tänker inte be om ursäkt för att vi inte är välsvarvade sylfider. Vi ger blanka den i att sträva efter att hålla oss kvar i en ungdom vi, tack och lov, lämnat bakom oss.

~~~~~✨~~~~~

Livskvalité kan vara att mötas över åldersgränser och dela med sig av sina erfarenheter, utan ålderskonventioner. För jag gillar verkligen när unga människor klarsynt ger mig ett nytt perspektiv på tillvaron. Ungdomars oerhört stora pricksäkerhet, när de "skjuter hål på" vuxenvärldens myckna standardförklaringar, ger mig framtidshopp.

KRAM FRÅN TANT MIRINDA

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Cristine
6/26/13, 1:01 AM
#73

Tummen upp för ditt inlägg Tant Mirinda, själv är jag slav under "hur man ska se ut". Jag förstår att det är en arbetsskada (artist) och har försökt komma ifrån dessa negativa tankar som gör att jag nästan inte vill visa mig sedan jag fick artros. Jag får ren och skär panik när någon närmar sig med en kamera.Jag har mycket att lära av dig!

Kram tillbaka från denna Tant!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
6/26/13, 7:48 AM
#74

#66 Välkommen Ixectrona 🌺
Vi kan säkert komma med lite glada tillrop härinne om du behöver "prata av" dig de negativa känslorna. Du är lika värdefull som alla andra, oavsett utbildning ❤️

 # 72 ☀️ ☀️ ☀️ ☀️☀️

 5 solar av 5 möjliga för ditt inlägg :)
Förr förknippades "tanter" med storblommiga förkläden, papiljotter, storkok och fotriktiga skor, skönt att "hon" får lite upprättelse 😃

Zabelle   

Mirinda
6/27/13, 12:56 AM
#75

I morgon åker den här tanten till London för att fira 50-årsdag.

Behöver antagligen vila upp mig ordentligt när jag kommer hem. För jag lär knappast spara på krafterna under den utlandsvistelsen.🤪😂

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Anders 50
6/27/13, 10:23 AM
#76

#75  Tant i London!! 😮 Måtte du inte komma bort!  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Annons:
[LadyX]
5/20/15, 2:56 PM
#77

Hej. Jag borde kanske presentera mig.

Jag är en tant född under 50-talet. Bor lugnt och skönt för mig själv, nära naturen i norra Sverige.

Har lika nära till skratt som till gråt och har min medialitet som min styrka.

Det har inte alltid varit solsken på min färd, men allt positivt i mitt liv överväger tungt det negativa.

Jag älskar mina barn och barnbarn. Att sitta i trädgården, i skogen, vid havet och meditera och bara vara.

[Sisa2]
5/20/15, 6:47 PM
#78

Hej LadyX

Välkommen till LK !        🌺

[LadyX]
5/20/15, 9:32 PM
#79

Tack så hjärtligt Sisa2

Cristine
5/20/15, 10:41 PM
#80

Hej och välkommenLadyX🌺

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[LadyX]
5/20/15, 11:24 PM
#81

Tack Cristine

snigelpiga
5/26/15, 1:46 PM
#82

#78  Jag har funderat att varför har du nicknamn Sisa2 istället för Sisa som förut.

[Sisa2]
5/26/15, 1:55 PM
#83

# 82

Åh snigeln…jag vet egentligen inte.

Jag var ju borta ett tag och visste inte hur människor skulle ta det om jag kom tillbaka.  Kände liksom att jag ville börja om på nytt, men kände också att jag ville att Ni skulle känna igen mej.

Konstig förklaring kanske..men ibland är man konstig !    😉

Hur mår Du, snigelpiga ?

Annons:
Anterrabae
5/26/15, 7:22 PM
#84

Hej, Ida heter jag. 36 år och hemmavarande med en sjuåring. Jag har hund katt och dammråttor ;) Jag hittade hit ganska nyss, och stortrivs . Tack för en mysig sida! *hjärta*

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Sisa2]
5/28/15, 6:55 AM
#85

# 84

Välkommen hit, Anterrabae,

kul att Du trivs !     🌺

Cristine
5/28/15, 7:01 AM
#86

Välkommen hit!🙂🌺

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anterrabae
5/28/15, 4:09 PM
#87

Tack! ❤️

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: