Annons:
Läst 3173 ggr
Cristine
2012-05-06 09:36

Hej! jag är ny...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har jag också placerat på diskussionsgruppen och där kan ni läsa om oss 1 och 2 och skriva in er.

Länk nummer 1:http://livskvalitet.ifokus.se/discussions/4e43885ad4ebea54f800bf0d-om-dej#discussions-1

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
stina63
2012-05-06 19:34
#1

Hehe tänkte vad är de nu,,,Men så bra att de finns en jag är ny trådKyss

Maria
2012-05-07 08:01
#2

Jag trodde Cristine fått fnattSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

zabelle
2012-05-07 08:29
#3

Jag testade att klicka på "skriva in er" men kommer inte åt sidan.
Understa länken fungerade i alla fall Glad

Zabelle   

chik
2012-05-07 08:43
#4

Okej!!!!! ja jag är då lite gammal här..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
2012-05-08 22:18
#5

Tur att någon håller ordning och placerar om trådar..annars blir det lätt tjatigt!   Glad

aggeelin
2012-05-08 22:41
#6

Foten i munnen

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Mirinda
2017-08-14 00:04
#7

Det verkar inte som om någon har hittat in här på mycket länge. Kanske beror det på att tråden och kategorirubriken ligger så långt ner i den gröna listan till vänster.🤔

Nu borde det här puttas upp, så att trådrubriken syns i Nya inlägg. Vi får väl se om någon/några av de nya som dykt upp på sajten vill presentera sig här i tråden.🙂(Här borde det ha suttit en "nyfiken-smiley".)

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

aggeelin
2017-08-14 09:19
#8

Väntar nu med spänning … Tack Mirinda för puttning!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flocken
2017-08-14 14:01
#9

En ny här. På i fokus har jag funnits länge. Är Sajtvärd på rexkanin. Vem är så Jag? Tjej/ kvinna 34 år. Gift sen 2 år men vi har varit tillsammans sen -04. 13 år i november. Tiden går. Vi har 3 barn varav 1 ängla barn. Hon levde i en timme efter förlossningen. Sen hennes yngre bröder. Jag har både fibromyalgi och bechtrews. Har fått ändra mitt liv för att orka. Slutade industrin och startade eget hunddagis och pensionat i vårt hus. Djuren är mitt allt. Har nu bara 1 hund och 5 kaniner. Jo o en skata som är född o bor i vårt träd 😄 Enligt andra är jag nog en väldigt udda person. Trivs bäst ensam. Har några få vänner som vet att jag innerst inne är väldigt omtänksam. Men orkar inte med falska människor och de som tycker att man " ska vara "på ett visst sett. Livskvalitet? En promenad, sitta vid havet. Sommaren tillbringas gärna i båten. Vintern ute i en snödriva. God mat med ett glas vin Man ska njuta av dagen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mirinda
2017-08-16 12:59
#10

#9 Hej och välkommen till oss!🌺 Jag har sett dig i trådarna.

Din syn på livskvalite låter underbar och skulle passa mig. Fast jag får simmma istället, för vi har ingen båt.

Själv är jag en lite småknasig tant (är en hederstitel för mig) och mamma till en kille som snart ska börja på gymnasiet.

Här på Livskvalité kan man vara som man är och skriva om såväl smått som stort. Jag har trivts här ända sedan jag hittade in på sajten. Då var cristine fortfarande Sajtvärd. Hon var en underbar kvinna med ett stort hjärta.

Annars är jag den som administrerar på Marsvin i Fokus. Våra marsvinsgubbar stultar (den äldste) och springer (kastraten) fortarande runt i buren och har börjat leva pensionärslivets glada dagar.🙂

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Pettsson55
2017-08-17 22:29
#11

Hej!

Jag är ny här och nyfiken på livskvalitet. Kanske finns det några mer gubbar här som har funderingar på livet efter yrkeskarriären? 

Kanske jag kan hitta en och annan tågnörd att prata med. 

Jag  jobbar just nu med tåg.

Mina stora intressen utöver tåg är hockey  och familjen. 

När jag får en stund över så får bilen omvårdnad.

Mirinda
2017-09-05 14:14
#12

#11 Hej!

Välkommen till oss på Livskvalitet! Det har gått ganska lång tid sedan du skrev. Det är alltid kul om det dyker upp en man i trådarna.🙂Vi är mest kvinnor som skriver här. Men om du läser trådar och ser vilka som skriver, bör du ha sett något inlägg som är skrivet av Peter. Han brukar finnas i Hänga Gubbe-tråden. Det finns också trådar som har dagens datum i rubriken. Dessa trådar hittar du i listan till vänster "Nya inlägg" är rubriken. Där kan man skriva vad man får lust med.😎

Jag tror att de flesta medlemmar har missat ditt inlägg. När det skrivs många nya trådar åker inläggen neråt i listan och så missar man att läsa det senaste i en tråd.

Så om du är inne på Livskvalitet under eftermiddagen eller kvällen idag, kan du väl skriva en rad i en tråd som intresserar dig. Det behövs inte vara något speciellt; vi ställer inga krav på att man ska vara insatt i en tråds ämne. Det går bra att ställa frågor om trådens innehåll.

Jag har skakat liv i denna tråd, därför tittar jag in lite då och då, för att få se om någon ny dykt upp.

Skriv i vilken tråd som helst, så ska du se att du får svar!👍

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Maria
2017-09-05 14:58
#13

Bra skrivet Mirinda. Detta inlägg hade jag missat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lona
2018-05-05 00:17
#14

#11, Ett väldigt senkommet svar, men kul med fler "gubbar" här (även om jag själv är ett fruntimmer😉).
Till hälften tågnörd är jag i alla fall, uppvuxen med en pappa som kunde rabbla tidtabellen utantill (väldigt praktiskt!) och tog med mig på diverse turer kors och tvärs över Sverige.🙂


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
2018-05-05 08:02
#15

Hyfsat ny är.

Funnits på IFocus sen 2006-09-24,Sajtvärd på REXKATTER.

Halvblind snart 60 årig kärring .Lyssnar mycket på böcker och sitter då och slösurfar och spelar menlösa spel på datorn.

Har fem mer eller mindre vuxna barn. Ett bor kvar hemma.

Har tre katter och en hund hemma.

Gillar att segla,pyssla i trädgården och sitta ute i syrummet.

Stolt ägare till fem La permer

Mirinda
2018-05-22 15:50
#16

Hej Monica!

Jag känner igen ditt iFokusnamn. Kul att du vill presentera dig lite.🙂

Jag har inte varit inne så ofta på sistone. Har så fullt upp med mina två idéella arbeten och för tillfället står jag mest och gräver på balkongen när jag får en stund över. Jag har blivit pelargonnörd på "halvgamla" da´r. Köpte nio olika sorters pelargoner som små skott för ett par månader sedan. Tre sorter till har jag som nu ska planteras ute. 

Jag  har en tonårsson och en sambo sedan drygt 18 år tillbaka.

Det finns två marsvin här som trivs utmärkt med livet just nu. De älskar maskrosblad och så smaskar de i sig av allt grönt gräs de just nu kan få.

Jag hoppas att vi möts i trådarna igen.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

MonicaLagerquist
2018-05-22 15:53
#17

#16

Hej!🐱

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: